Pestanas principais

Departamento de Promoción Económica e Emprego

Novas do departamento

A Xunta de Goberno Local ven de aprobar o reparto de subvencións para a promoción do comercio local, exercicios 2017-2018, cun importe de 36.137,06 euros. A finalidade destas subvencións é a de favorecer a promoción e o desenvolvemento de actividades realizadas no seo das asociacións de comerciantes e profesionais do Concello de Ames, que estean legalmente constituídas e inscritas no rexistro municipal. As asociacións beneficiarias son a Asociación de Comerciantes de Bertamiráns, a Asociación de Empresarios do Parque Empresarial do Milladoiro e a Asociación de comerciantes Palmira Bulevar. Desde a notificación do acordo, as asociacións contarán co prazo dun mes para xustificar a subvención.

O Concello de Ames colabora coa Asociación socio-cultural de venezolanos en Santiago na realización do taller “Coñece os teus dereitos laborais”. Esta actividade impartirase este venres, 14 de xuño, de 11.00 a 13.00 horas, no  centro cultural do Ensanche (rúa Frei Rosendo Salvado, Santiago de Compostela), por parte dos técnicos do Concello de Ames; Jorge Couñago, axente de emprego local, e Leonardo pena, mediador social intercultural. Asesorarase aos participantes sobre a busca de traballo e os dereitos dos empregados.