Actualidade

Ex., 24-01-2020
Venres, 24 de xaneiro de 2020
Xornada de formación conxunta do Club de Debate

A Casa da Cultura do Milladoiro foi o escenario elixido para por en marcha a novena edición do Club de Debate cunha xornada de formación conxunta. Nela participaron arredor de 90 rapaces e rapazas de 3º e 4º da ESO e 1º de Bacharelato da comarca de Santiago de Compostela. A primeira hora da mañá recibiron a visita da concelleira de Normalización Lingüística e Mocidade, Escarlata Pampín.

Venres, 24 de xaneiro de 2020
Gañadora da campaña Ilumina o teu sorriso

Ana Freire Mato, gañadora da campaña “Ilumina o teu sorriso”, recibiu hoxe o seu móbil de última xeración na clínica dental Lindo Dente de Bertamiráns. Organizada polas asociacións de comerciantes e empresarios, en colaboración co Concello de Ames, este concurso de fotografía tiña por obxectivo a promoción do comercio local, a través da realización de catro fotografías en diferentes lugares de Bertamiráns e do Milladoiro.

Xoves, 23 de xaneiro de 2020
Campaña informativa sobre a escola unitaria de Covas

A ANPA e a Asociación de Veciños da parroquia de Covas organizan, coa colaboración do Concello de Ames, unha campaña informativa sobre a escola unitaria de Covas. O obxectivo é dar a coñecer a existencia desta escola infantil con alumnado de 3 a 6 anos que, por primeira vez, ofrecerá no curso 2020/2021 os servizos municipais de conciliación da vida laboral e familiar como son o Bos Días Cole e o servizo de comedores escolares.

Xoves, 23 de xaneiro de 2020
Imaxe da visita do presidente da FEGAMP

O presidente da Federación Galega de Municipios e Provincias, Alberto Varela, mantivo unha xuntanza co grupo de goberno de Ames no marco da rolda de contactos que iniciou con diferentes concellos para saber das súas peticións e suxestións. Un encontro que, ademais, serviu para presentar as liñas de traballo da FEGAMP nos próximos catro anos. A visita a Ames sucede á xuntanza que Alberto Varela mantivo co alcalde de Vigo e presidente da Federación Española de Municipios e Provincias, Abel Caballero.

FC Meigas campión da Liga de Primeira Galicia

A pasada fin de semana o FC Meigas conseguiu o punto que lle faltaba para proclamarse campión de Liga, por primeira vez na súa historia, na categoría de Primeira Galicia. Tras un emocionante e intenso partido contra o equipo do Viaxes Amarelle, segundo clasificado, no pavillón municipal da Baña, o F.C. Meigas conseguiu un merecido empate que lle permite acadar o devandito título. Deste xeito, o FC Meigas dá un paso máis nunha tempada que está a ser histórica no club.

Mércores, 22 de xaneiro de 2020
Presentación programación cultural

A Casa da Cultura do Milladoiro acolleu esta mañá a presentación da programación de teatro, música e danza para o primeiro semestre de 2020 do Concello de Ames. A esta asistiron Natividade González, concelleira de Cultura, Anxo Lourenzo, Director Xeral de Políticas Culturais, e representantes das diferentes obras de teatro e actuacións que se desenvolverán nos próximos meses. En total, trece funcións de nove compañías diferentes conforman esta programación cultural, cuxas entradas xa se encontran dispoñibles na billeteira electrónica do concello.

Mércores, 22 de xaneiro de 2020
Alumnos/as do CEIP de Barouta

Os alumnos e alumnas do CEIP da Barouta realizaron unha plantación de pequenas sobreiras nun viveiro municipal. A actividade, que tivo lugar nunha finca propiedade do concello no Lugar de Ventosa, está coordinada pola Aula da Natureza do Concello de Ames ca participación da Brigada APROL RURAL. Con este acontecemento ponse en marcha o plan municipal de recuperación das sobreiras nos montes de Ames no marco das actividades de valoración do monte e mantemento da biodiversidade.

Martes, 21 de xaneiro de 2020
Imaxe da presentación do programa de ocio Trouleando

O salón de plenos da Casa do Concello acolleu esta mañá a presentación dunha nova iniciativa promovida pola Concellaría de Mocidade. Trátase do programa Trouleando (Findes para a mocidade), a través do cal se organizarán diferentes actividades lúdicas, deportivas e culturais, durante as tardes - noites do fin de semana. Estas actividades en principio vanse a desenvolver nalgún dos fin de semana da última quincena de cada mes do ano. Dita iniciativa comeza cuns obradoiros de danza urbana, que se desenvolverán o vindeiro venres, 31 de xaneiro, entre as 19.30 e as 21.00 horas, na praza da Maía, en Bertamiráns.

Trail e Andaina Ribeiras do Tambre

O Concello de Ames e maila Federación Galega de Atletismo organizan o segundo Trail e Andaina Ribeiras do Tambre o próximo domingo 23 de febreiro. A saída do trail terá lugar ás 10.00 horas dende Ponte Maceira, e posteriormente, ás 10.05 horas, será a saída da andaina. Para participar é necesario inscribirse en www.carreirasgalegas.com ou neste enlace antes do mércores 19 de febreiro ás 23:59 horas.

Programa de reforzo educativo

A Concellería de Mocidade, a través da Oficina Municipal de Información Xuvenil (OMIX), organiza unha nova edición do programa de reforzo educativo nos institutos do concello de Ames. Esta iniciativa, que está dirixida ao alumnado de 1º e 2º de ESO, desenvolverase os mércores no IES do Milladoiro e os xoves no IES de Ames, en Bertamiráns, en horario de 16:30 a 18:30 horas. Mentres que no IES de Ames xa deu comezo o programa o pasado xoves 16 de xaneiro, no IES do Milladoiro empezará este mércores 22 de xaneiro. No IES do Milladoiro aínda quedan prazas libres, polo que o alumnado interesado pode cubrir o formulario de inscrición e dirixirse á orientadora do centro.