Actualidade

Ex., 22-09-2021
Publicada a convocatoria de axudas do Plan Reactiva Ames por valor de 145.000 €

O Boletín Oficial da Provincia recolle, na súa edición de hoxe, a convocatoria das axudas do Concello de Ames dirixidas á creación e consolidación de empresas para o mantemento do emprego e do tecido empresarial local. As axudas están dirixidas ás persoas físicas e xurídicas que leven a cabo actividades empresariais ou profesionais e teñan o seu domicilio social e fiscal en Ames. O prazo de presentación de solicitudes é de quince días naturais a contar dende mañá 23 de setembro. A contía total destas subvencións ascende a un importe total de 145.000 euros.

Rolda de prensa

Coa asistencia do presidente da Federación Galega de Atletismo, Isidoro Hornillos, o alcalde de Ames, Blas García, e a concelleira de deportes, Susana Señorís, presentouse esta mañá o “XII campionato de Galicia 5K Ruta” que se desenvolverá o domingo, 26 de setembro, en Bertamiráns. 400 atletas federados están inscritos nesta proba que se realizará nun circuíto urbano homologado cuxo inicio e remate sitúase na rúa alcalde Lorenzo. Coa realización desta proba, Ames convertese na primeira sede deste campionato.

Vendéronse máis de 1400 tarxetas-bono da campaña Merc@mes

En menos dunha semana vendéronse 1482 tarxetas-bono da campaña Merc@mes. En total, vendéronse 961 tarxetas de 100 euros e 521 tarxetas-bono de 50 euros. Esta é a segunda fase da campaña que se vai desenvolver entre o 15 de setembro e o 15 de novembro. Calquera persoa, residente ou non, no concello de Ames, pode adquirir os bonos.

cartaz

A casa da Cultura de Milladoiro acolle o venres, 24 de setembro, ás 18:00 horas a representación de “O camiño de Santiago”, un musical da compañía Educateatro dirixido a nenos e nenas de 2 anos. A obra, que chega a Ames da man do programa Apego, aborda a construción do vínculo fraterno. Os convites pódense adquirir na billeteira municipal.

Visita do Xerente de Correos ao Milladoiro

Correos acaba de anunciar que a partir do 1 de outubro a oficina de Correos situada en Agro da Madelena, no Milladoiro abrirá de 8:30 da mañá a 20:30 horas. O alcalde de Ames, Blas García, valorou moi positivamente esta información que lle pon fin a unha vella reclamación dos veciños e veciñas do Milladoiro.

Martes, 21 de setembro de 2021
O alcalde de Ames visitou as obras da rede de pluviais na Travesía de Fontaldeiro e da Agra

O pasado 30 de agosto comezaron as obras da rede de pluviais na Travesía de Fontaldeiro e da Agra. O alcalde de Ames, Blas García, visitou os traballos que ademais dunha mellora na rede de pluviais da zona inclúe a apertura dun novo tramo de vía pública. Esta obra foi adxudicada á empresa Excavaciones y Obras Marcos SL e conta cun orzamento de execución por contrata de 174.050 euros.

Cartaz

“Querémoste seguro/a”. Unha charla sobre seguridade viaria dirixida ás persoas maiores porá o broche á III Semana de Mobilidade que se vén desenvolvendo en Ames desde o pasado xoves. Os locais sociais de A Ameixenda, Trasmonte e Bugallido e a Casa dos Maiores, do Milladoiro, acollerán hoxe e mañá esta actividade que impartirán os coordinadores de Educación Viaria de A Coruña.  Para participar non é necesaria inscrición previa. A entrada é libre até completar aforo.

Ames súmase á conmemoración do Día Mundial do Alzheimer

O 21 de setembro é o Día Mundial do Alzheimer. Por este motivo, esta tarde – noite, a Casa do Concello iluminarase de cor verde coa intención de ser partícipes na campaña de sensibilización desta enfermidade.

Martes, 21 de setembro de 2021
Presentación das liñas de actuación do PMUS

Onte presentáronse as principais liñas de actuación do Plan de Mobilidade Urbana Sostible. Un plan que pretende sentar as bases dunha nova cultura onde o peón se converta no principal protagonista e se relegue o uso do transporte privado. O PMUS concrétase en doce programas de actuación que se van desenvolver entre o 2022 e o 2029.  O Plan de Mobilidade Urbana Sostible está cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) no marco do Programa Operativo Plurirrexional de España 2014-2020.

Luns, 20 de setembro de 2021
Fontes nos coles

Os comedores e os servizos de conciliación deixarán de utilizar botellas de plástico para o subministro de auga despois de que o concello instale fontes en cada un dos centros escolares de Ames. A medida suporá un importante aforro na factura da auga e unha considerable redución no consumo de plásticos. Xa están instaladas fontes nas escolas infantís municipais e no comedor do CEIP A Maía. Está previsto que ao longo deste trimestre se coloquen nos comedores dos colexios de Barouta, Agro do Muíño e Ventín, na Escola Infantil do Milladoiro e nas unitarias de Ortoño e Covas.