Actualidade

Ex., 21-06-2021
Sábado, 19 de xuño de 2021
Casa do Concello

O Concello de Ames vén de aprobar, a través de decreto da Alcaldía, a convocatoria de subvencións a entidades de iniciativa social sen ánimo de lucro para a promoción de actividades de servizos sociais comunitarios e inclusión social de Concello de Ames, para o exercicio 2021. Con esta convocatoria, o goberno municipal quere acadar unha atención complementaria eficaz destinada ás persoas usuarias dos Servizos Sociais, mediante a promoción de diferentes actuacións relativas, por exemplo, á saúde pública ou á inclusión social de colectivos con dificultades de inserción. Este ano a contía increméntase en 20.000 euros con respecto ao ano pasado e acada os 60.000 euros. Podes obter aquí información sobre o trámite desta convocatoria.

Sábado, 19 de xuño de 2021
Gabriel Martínez Pachón

Gabriel Martínez Pachón, do club de piragüismo Ribeiras do Tambre, desprazouse ata Sevilla para incorporarse á concentración, representando ao equipo Home Kayak Sprint, do Programa de Tecnificación Nacional. Do 24 ao 27 de xuño participará en Polonia no Campionato de Europa Jr e Sub23.

II Festa do Apego de Ames

O departamento de Normalización Lingüística do Concello de Ames ten todo listo para II Festa do Apego do Concello de Ames. Por mor das previsións de chuvia para mañá sábado, trasládase toda a programación para diferentes espazos da Casa da Cultura de Bertamiráns e, comezará como estaba previsto, ás once da mañá. Xestionáronse 870 inscricións, 650 con praza reservada e 220 en lista de agarda, o que demostra o interese e a necesidade das familias amesás en participar en actividades e promovan e favorezan a transmisión da lingua ás crianzas.

Plan de Mobilidade Urbana Sostible

Con motivo da redacción do Plan de Mobilidade Urbana Sostible, o Concello de Ames, a través da Concellería de Mobilidade, convoca dous talleres participativos, o luns 21 de xuño, no Pazo da Peregrina. En horario de mañá, convócase ás ANPAS e familias mentres que que, o da tarde, está dirixido ao Tecido Empresarial e Taxista.Con estes obradoiros preténdese coñecer a opinión da veciñanza sobre as necesidades que se detecten no Concello de Ames en materia de mobilidade e como melloralas. Para inscribirse é preciso enviar un email a mobilidade@concellodeames.gal

I Feira de san Xoán

Artesanía, danza e música son algunhas das actividades da I Feira de san Xoán. O evento, organizado pola Xuntanza de Empresarios de Ames en colaboración coa concellaría de Promoción Económica e que terá lugar os días 23 e 24 no parque Ameneiral, en Bertamiráns.

Oficinas do Milladoiro.

Benestar Social do Concello de Ames organizou dous cursos dirixidos aos traballadores e traballadoras  do SAF de Ames. Entre os días 9 e 30 de xuño, as e os asistentes acudiránn ao curso de “Prevención de riscos laborais”. Do 16 ao 23 de xuño, impártense os obradoiros de “Protección de datos e confidencialidade. Ambos cursos levaranse a cabo no Auditorio da Casa de Cultura de Bertamiráns.

Presentación programación de verán

Baixo o lema “Refréscate en Ames”, o Concello de Ames presentou esta mañá a programación de Verán. As Concellarías de Cultura, a Aula Informática, Deportes, Normalización Lingüística, as Bibliotecas, Mocidade, Promoción Económica, Benestar Social, Servizos Sociais e a Aula da Natureza, traballaron conxuntamente para ofrecer máis de 50 actividades: concertos, excursión, monólogos, obradoiros e actividades deportivas,  entre outras moias actividades para todas as idades. Podes consultar a programación completa premendo nesta ligazón.

"En otra piel"

Co galo das celebracións do Día do LGTBIQ, a obra “En otra piel” , do Teatro Foro Psiare representarase en Ames. O venres 18 de xuño, estará en Bertamiráns e o sábado 19, no Milladoiro. Ambas sesións celebraranse ás 20.00 horas. Xa se poden adquirir de balde os convites na billeteira electrónica do Concello.

Pistas de pádel

Debido á gran demanda de uso que teñen as pistas de pádel de Aldea Nova, a concellaría de deportes realizou unha serie de melloras que optimizan o rendemento desta instalación deportiva. A concellaría lembra os/as deportistas interesados en reservar praza que poden facelo de xeito online a través do programa Cronos.

Mércores, 16 de xuño de 2021
Grupo Municipal de Teatro de Ames

A Xunta de Goberno Local aprobou o día 10 de xuño o expediente de contratación, polo tipo de procedemento aberto, para unha nova Escola municipal de Teatro. A licitación terá unha duración inicial de dous anos máis prorrogas. O orzamento de licitación é de 32.018,54 euros e o prazo para presentar ofertas está aberto até o 29 de xuño. As persoas que teñan interese en participar neste procedemento poden facelo a través da Plataforma de Contratación do Sector Público.