Actualidade

Ex., 03-12-2020
PEL

O Concello de Ames recibiu máis de 400 solicitudes á liña de axudas incluídas no Plan Reactiva Ames. O obxecto destas axudas, que concederá o Concello de Ames como concello adherido ao Fondo de Financiamento promovido pola Deputación da Coruña, é impulsar a actividade económica e o emprego no termo municipal amesá e contribuír a paliar na medida do posible os danos derivados da pandemia da COVID-19, nas microempresas e autónomos/as. O Concello de Ames destina a esta liña de axudas un total de 582.547,86 euros. O Fondo de Financiamento constitúese cun 80% de achega da Deputación da Coruña e un 20% financiado con fondos propios do concello. Deste xeito, o Concello de Ames achega 116.509,57 euros e a Deputación da Coruña concede 466.038,29 euros.

Arcea Adames

Non é un erro que risquemos unha raia sobre o prefixo “dis”. Así o fan no departamento de Servizos Sociais que prefiren falar de distintas capacidades, pero ao cabo capacidades, que de discapacidades. En todo caso, hoxe celébrase o día Mundial das persoas con Discapacidade e a concelleira Luísa Feijóo, acompañada do persoal do departamento de Benestar Social almorzou virtualmente cos rapaces de Arcea Adames.

Xoves, 03 de decembro de 2020
Código Cero e Ollar son as dúas empresas galardoadas co premio Lingua e Empresa 2020

O xurado do III premio Lingua e Empresa decidiu por unanimidade outorgar o premio a Código Cero, revista e web de novas tecnolóxicas de Galicia, e Ollar, centro óptico e auditivo.

Minuto de silencio.

O Concello de Ames, a través da Concellaría de Benestar Social, realizou esta mañá, ás 12:00 horas, unha concentración diante da Casa do Concello, en Bertamiráns, e diante das oficinas municipais do Milladoiro en repulsa do crime machista ocorrido este mércores, 3 de novembro, na parroquia de Mañufe, pertencente ao concello pontevedrés de Gondomar. A vítima deste novo caso de violencia de xénero foi Soledad Rey Valverde, de 59 anos de idade. É a terceira muller asasinada en Galicia en 2020 por violencia machista e a número 42 en España.

Xuntanza Compostela rupestre

O Consello Director de Compostela Rupestre reuniuse no concello de Ames para facer balance do ano de xestión e avanzar nas novas iniciativas que se desenvolverán o próximo ano en que o concello de Teo tomará o relevo ao de Ames na dirección. Na reunión O vicepresidente da Deputación, Xosé Regueira, destacou que en seis meses estará rematado o plan director que rexerá o futuro do parque.

Transmutar camiños.

A través da concellaría de Benestar Social, varios veciños e veciñas de Ames, orixinarios de distintos países do mundo, exporán a súa experiencia como migrantes no proxecto de experimentación artística colectiva “Transmutar Camiños”. O proxecto procura amplificar a voz das e dos habitantes de vilas atravesadas polos Camiños de Santiago co obxectivo de converter as historias e experiencias  en procesos de creación contemporánea participativos e colaborativos. O resultado publicarase nun xornal virtual que se creará ao abeiro da actividade e que reflectirá a riqueza multicultural do concello.

Carme Rey

Preto de 16.000 persoas alcanzadas e máis 3.000 interaccións tiveron os 16 vídeos que durante o mes de novembro emitiu a canle de facebook da radio municipal de Ames. Os autores e autoras premiadas na XV edición do Certame Literario de Ames puxéronse diante da cámara para compartir coa veciñanza os seus textos. Ademais, coincidindo co día no que se daba a coñecer cada obra na rede, o xornalista de Ames Radio, Juan Luís Silva, entrevistou no magazine local “Somos Ames” aos galardoados e galardoadas. Todos os vídeos pódense ver na canle de facebook de Ames Radio.

Imaxe de Jose Miñones e Xosé Sánchez Bugallo

O alcalde de Ames, Jose Miñones, e mailo rexedor de Santiago de Compostela, Xosé Sánchez Bugallo, mantiveron esta mañá un encontro no que abordaron as cuestións que afectan a ambos municipios; entre elas, o proxecto de senda entre Santiago e O Milladoiro, a EDAR ou a situación da pandemia.

Zonas verdes Milladoiro.

A semana pasada comezaron as obras do proxecto de acondicionamento das zonas verdes no Milladoiro, que se atopan xunto a zona de instalacións deportivas (pavillón, pistas deportivas, piscina descuberta, etc), Casa da Cultura e instituto. Este proxecto, que foi adxudicado a empresa CYS HISPANIA SL por un importe de 130.706 euros, está incluído no Plan Impulsa Ames, que se enmarca dento da Estratexia de Desenvolvemento Urbano Sostible (EDUSI) do Concello de Ames. Dito proxecto está cofinanciado con fondo europeos FEDER.

Alba Santos.

Alba Santos, veciña do Milladoiro e deportista do Club Súlyos de Compostela , logrou tres medallas de ouro no campionato de España de halterofilia que se disputou na cidade da Coruña no pasado mes de novembro. Alba Santos, que competiu por primeira vez no campionato nacional absoluto, acadou a medalla de ouro en arrancada, levantando 46 quilos, 65 quilos en dous tempos e 111 quilos no total olímpico.