100 mulleres poderán formarse a través dunha nova edición do programa integrado de emprego InserAmes Brión

Martes, 17 de novembro de 2020

Os concellos de Ames e de Brión poñen en marcha unha nova edición do Programa Integrado de Emprego. Dirixido a 100 mulleres desempregadas, a formación orientarase ao traballo nos sectores socio sanitario, comercial e de atención ao público, ocio e tempo libre, turismo, limpeza, hostalería e manexo de maquinaria. Ademais, as participantes recibirán formación transversal en novas tecnoloxías e idiomas, técnicas de busca de emprego, marca persoal, comunicación, habilidades sociais e intelixencia emocional e emprendemento. Tamén contarán con titorías persoais que as acompañarán á hora de buscar emprego. O Programa está financiado con 213.599,74 € pola Consellería de Emprego e Igualdade e cofinanciado polos concellos de Ames e Brión. Para participar ou solicitar máis información do proceso de inscrición e do funcionamento do programa hai que cubrir este formulario.

Cen mulleres desempregadas participarán neste novo programa Integrado de Emprego dos Concellos de Ames e Brión.  O programa comezará a desenvolverse nas vindeiras semanas e  rematará en novembro do 2021.

Tras os resultados que se estan a acadar na edición actual do Programa Integrado de Emprego de Ames e Brión (2019-20) cunha porcentaxe de inserción laboral entorno ao 50% das persoas participantes, a concelleira de Promoción Económica, Ana Belén Paz destaca “a importancia desta formación que ten como obxectivo mellorar as posibilidades de acceso ao emprego a través da formación dos participantes”. Engade a concelleira que “o obxectivo desta nova edición é a mellora da empregabilidade e a cualificación laboral das participantes, nunha situación coma actual de especial dificultade e que afecta en maior medida a colectivos vulnerables, integrados fundamentalmente por mulleres.

Formación especializada e transversal
O obxectivo de inserción fixado para esta nova edición é do 40% das mulleres participantes, o cal supón un reto, dadas as circunstancias do mercado laboral actual debido a situación producida pola crise sanitaria. Para conseguir este obxectivo, durante o programa, as participantes recibirán formación teórica especializada con prácticas en empresas, elixindo a que máis se adapte aos seus intereses de entre diferentes itinerarios formativos propostos, deseñados dacordo coas oportunidades laborais da nosa comarca. Atención sociosanitaria, comercio e atención ao público, ocio e tempo libre, turismo, limpeza, hostalería ou manexo de maquinaria son algúns dos campos nos que se poderán formar as partiiàntes neste obtradoiro.

Ademais, recibirán formación transversal en novas tecnoloxías e idiomas, técnicas de busca de emprego, marca persoal, comunicación, habilidades sociais,  intelixencia emocional e emprendemento. Tamén contarán co apoio de titorías persoais para o acompañamento na busca de emprego.

Impartirase, como formación homologada, o certificado de profesionalidade de “Atención socio sanitaria a persoas dependentes en institucións sociais” (SSCS0208).

Ao longo do Programa as participantes tamén disporán dunha plataforma de teleformación cun amplo catálogo de cursos clasificados por familias profesionais e dos que poderán facer totalmente on line e coa flexiblidade que implica esta modalidade.

Requisitos para participar
Para poder participar, as interesadas deben ter a súa residencia nos concellos de Ames ou Brión e estar inscritas como desempregadas na oficina de emprego. Para participar ou solicitar máis información do proceso de inscrición e do funcionamento do programa hai que cubrir este formulario. A partir de aí, os axentes de promoción económica dos concellos de Ames e Brión, poranse en contacto coas interesadas.

Datos de contacto:
Concello de Ames: Centro de Formación e Emprego (Rúa Costaneira, 2 - Urbanización de Aldea Nova) - teléfonos 608 459 678 e 663 711 876.
Concello de Brión: Servizo de Emprego. Casa da Cultura - Teléfono: 981 50 99 08.

Balance do Programa Integrado de Emprego Integrado de Emprego de Ames e Brión 2019-20.
A edición 2019-20 do Programa Integrado de Emprego de Ames e Brión, que deu comezo en outubro de 2019 e remataba inicialmente en outubro de 2020, continúa en marcha dado que ampliou o seu período de execución para completar as actividades que non se puideron executar no período do estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria. A nova data de finalización é o 31 de xaneiro de 2021. O programa está dirixido a 100 persoas desempregadas, das que 85 son menores de 30 anos e 15 maiores de 45. Ata a data actual, 51 persoas tiveron, alomenos, un contrato laboral.

Ao finalizar o programa terase realizado un total de 23 accións formativas presenciais. E xa realizaron ou van realizar prácticas non laborais 55 persoas participantes, asinando os correspondentes convenios de colaboración con empresas da comarca dos diferentes sectores relacionados coa formación impartida.

La Voz de Galicia: "El plan InserAmes Brión busca reducir el desempleo femenino"

El Correo Gallego: "Ames e Brión únense para apoiar ás mulleres no acceso ao emprego"

Revista AmesGo: "Un centenar de mulleres formaranse laboralmente no InserAmes Brión"

Participantes en obradoiros de emprego