Por ejemplo, 07-06-2024
Jueves, 25 de abril de 2024
As bibliotecas municipais conmemoran o Día das Letras Galegas co obradoiro "O outro lado de Luisa, a ilustración"

Co gallo da celebración do Día das Letras Galegas, o departamento de Bibliotecas do Concello de Ames organiza un obradoiro dirixido a nenos e nenas a partir de 3º de primaria. Levarase a cabo tanto na biblioteca do Milladoiro como na de Bertamiráns. As familias que desexen participar poderán inscribirse ata o 30 de abril escribindo a biblioteca@concellodeames.gal ou nos teléfonos 981 530 807 e 981 884 829. Este obradoiro está enmarcado dentro de Ler conta moito, o programa de dinamización da lectura nas bibliotecas públicas promovido pola Xunta de Galicia en colaboración coas entidades locais.

Martes, 16 de abril de 2024
Margarita Murillo presenta o seu último libro “Protocolo e Imagen” dentro do programa Encontros Literarios

A edición deste ano do programa Encontros Literarios continúa este xoves, 18 de abril, coa presentación do libro “Protocolo e Imagen: Relevancia protocolaria de la imagen”, de Margarita Murillo. O acto, que estará presentado polo alcalde de Ames, Blas García, será ás 20:30 horas no Pazo da Peregrina, en Bertamiráns. Tamén asistirá a concelleira e deputada provincial Natividade González. A entrada será libre ata completar aforo. A autora é responsable do espazo “O protocolo é para todos”, que se emite en Ames Radio os xoves ás 19:00 horas.

Lunes, 08 de abril de 2024
Tuco Cerviño presenta a súa primeira novela “Un taxi verde e un concerto” dentro do programa Encontros Literarios

A edición deste ano do programa Encontros Literarios continúa este mércores, 10 de abril, coa presentación da novela “Un taxi verde e un concerto”,  de Tuco Cerviño. O acto, que estará presentado polo alcalde de Ames, Blas García, será ás 20:00 horas no Pazo da Peregrina, en Bertamiráns. A entrada será libre ata completar aforo.

Sábado, 06 de abril de 2024
As bibliotecas municipais organizan dúas presentacións literarias para os días 9 e 10 de abril

Os días 9 e 10 de abril, as bibliotecas municipais acollerán dous encontros literarios nos que se presentarán os libros de literatura infantil “Mambrú volveu da Guerra”, de Carlos Labraña, e “Valentina nunca calas e o monstro da media cara”, de Charo Pita. Ambos eventos forman parte da programación municipal co gallo da celebración do Mes do Libro. A programación completa pode consultarse premendo nesta ligazón.

Miércoles, 27 de marzo de 2024
O Concello de Ames presenta unha programación específica con motivo do Mes do Libro

O Concello de Ames, a través dos departamento de Bibliotecas, Normalización Lingüística e Cultura, presentou esta mañá a programación especial co gallo da celebración do Mes do Libro. Este ano está formada por obradoiros, sesións de contacontos, concursos, teatro e encontros literarios. As actividades, que comezan o vindeiro martes, 2 de abril, estenderanse ata o sábado 20. A presentación de dita programación realizouse esta mañá na Biblioteca de Bertamiráns por parte do alcalde e concelleiro de Cultura e Normalización Lingüística, Blas García, e por persoal do departamento de Bibliotecas, Mercedes Regueira. Premendo nesta ligazón podes descargar a programación completa.

Miércoles, 20 de marzo de 2024
Patricia Guerrero presenta a súa última obra “El libro que tu perro quiere que leas” dentro do programa Encontros Literarios

A edición deste ano do programa Encontros Literarios continúa este xoves, 21 de marzo, coa presentación da obra “El libro que tu perro quiere que leas”, de Patricia Guerrero. O acto, que estará presentado polo alcalde de Ames, Blas García, será ás 20:00 horas no Pazo da Peregrina, en Bertamiráns. A entrada será libre ata completar aforo. É un acto organizado para humanos no que os cans tamén serán benvidos.

Martes, 05 de marzo de 2024
Alfredo Conde presenta o seu último libro “A conto do político” dentro do programa Encontros Literarios

A edición deste ano do programa Encontros Literarios continúa este xoves, 7 de marzo, coa presentación da obra “A conto do político”, de Alfredo Conde. Estará acompañado do autor, investigador e crítico, Xosé Antonio López Silva. O acto, que estará presentado polo alcalde de Ames, Blas García, será ás 20:00 horas no Pazo da Peregrina, en Bertamiráns. A entrada será libre ata completar aforo.

Lunes, 04 de marzo de 2024
As bibliotecas municipais organizan un obradoiro de creación de cómic para celebrar o Día do Cómic

O departamento de Bibliotecas do Concello de Ames prepara co gallo da celebración do Día do Cómic un obradoiro de creación de cómic. Esta actividade, dirixida a nenos e nenas a partir de 3º de primaria, levarase a cabo tanto na biblioteca do Milladoiro como na de Bertamiráns. Aquelas familias interesadas en participar, poderán inscribirse desde hoxe e ata o 13 de marzo escribindo a biblioteca@concellodeames.gal ou nos teléfonos 981 530 807 e 981 884 829

Martes, 20 de febrero de 2024
Ana Valín presenta a súa última obra “La muerte de Alicia”

A edición deste ano do programa Encontros Literarios continúa este xoves, 22 de febreiro, coa presentación do poemario “La muerte de Alicia”, de Ana Valín. O acto, que estará presentado polo alcalde de Ames, Blas García, será ás 19:30 horas no Pazo da Peregrina, en Bertamiráns. A entrada será libre ata completar aforo.

Lunes, 19 de febrero de 2024
Contacontos en febreiro na biblioteca de Bertamiráns

Este martes, 20 de febreiro, continúan as sesións de contacontos organizadas polo departamento municipal de Bibliotecas. Orientadas a nenos e nenas de entre 3 e 8 anos, estas propostas de animación á lectura estanse a desenvolver tanto na biblioteca de Bertamiráns como na do Milladoiro.