Por ejemplo, 14-11-2019
Cartel Xornada Acércate

A Concellería de Benestar Social organiza para o próximo xoves, 21 de novembro, a novena edición das Xornadas Acércate de Igualdade e Prevención da Violencia de Xénero. A iniciativa, que terá lugar na Casa da Cultura do Milladoiro, desenvolverase en dúas xornadas centradas na coeducación e no feminismo como movemento para abordar os desequilibrios de poder. Para participar nestas actividades, é necesario inscribirse a través desta páxina web . Ademais, vaise a realizar un obradoiro de bo trato dirixido ao alumnado de 1º da ESO dos IES de Milladoiro e Bertamiráns e vaise a desenvolver a campaña “Súmate á Igualdade, súmate á solución”, que estará vixente durante todo o ano.

Cartel Mostra de Teatro Afeccionado

Despois do éxito acadado polo Club de Maiores de Boqueixón coa obra de teatro “Urxencias” a semana pasada, este venres 15 de novembro a Casa da Cultura do Milladoiro acolle a representación da peza teatral “Todos os camiños levan a Santiago”, do Grupo Teatro Down Compostela. Terá lugar as 20.00 horas e as entradas son de balde ata completar aforo. Está destinada a todos os públicos.

Cartel obradoiro de relaxación

O obradoiro de relaxación, organizado pola Oficina de Voluntariado de Ames, dará comezo o próximo 26 de novembro na Casa da Cultura do Milladoiro e impartirase todos os martes, en horario de 11.00 a 12.30 horas. As prazas son limitadas polo que é necesario inscribirse chamando ao 662 377 044 ou enviando un correo electrónico ao enderezo voluntariado@concellodeames.gal.

Lunes, 11 de noviembre de 2019
casa do concello

O salón de plenos da Casa do Concello acollerá este mércores, 13 de novembro, unha sesión plenaria extraordinaria na que se debaterá a proposta de subsanación na documentación de solicitude de axuda ao Instituto para la Diversificación y Ahorro de la Energía (IDAE), o abeiro do Real decreto 616/2017, de 16 de xuño, polo que se regula a concesión directa de subvencións a proxectos singulares das entidades locais que favorezan o paso a unha economía baixa en carbono no marco do Programa Operativo FEDER de crecemento sostible 2014-2020, modificado polo Real decreto 1516/2018, de 28 de decembro, e Real decreto 316/2019, do 26 de abril. Dende o IDAE requíreselle ao Concello de Ames a subsanación na documentación aportada para acollerse a dita subvención, e que pasa por aportar un novo certificado do acordo do Pleno que aprobe, de forma expresa, todos e cada un dos puntos establecidos no artigo 12.4 do Real decreto 616/2017, e que na memoria do proxecto se inclúa o dato da suma total das potencias contratadas de todos os cadros. A sesión plenaria desenvolverase ás 20:30 horas.

Lunes, 11 de noviembre de 2019
Cartel Outono de Cogomelos

Como continuación ás actividades programadas dentro do Outono dos Cogomelos pola Aula da Natureza do Concello de Ames, este sábado 16 de novembro realizarase un novo curso micolóxico. Terá lugar na Aula da Natureza (situada no lugar de Quintáns, na parroquia da Ameixenda)  en horario de 11.00 a 14.00 horas pola mañá e de 16.00 a 19.00 horas pola tarde, incluíndo unha saída. O número de prazas limítase a 30.

club ciclista ames

A Xunta de Goberno Local vén de aprobar o gasto de 7.235,29 euros, correspondente ao importe da terceira remesa de axudas para a promoción de actividades levadas a cabo polos clubs e asociacións deportivas do Concello de Ames, no exercicio 2018. Dentro desta convocatoria de axudas foron subvencionadas as diferentes actividades realizadas. Un total de 4 clubs ou entidades deportivas foron beneficiarias desta liña de subvencións.

factura sen papel

O Concello de Ames e Espina & Delfín, empresa xestora do ciclo da auga, lanzaron a mediados de ano unha campaña para promover a facturación sen papel no servizo municipal de abastecemento e saneamento. O obxectivo era concienciar a todos os habitantes do municipio dos beneficios para o medio ambiente asociados ao sistema do recibo dixital. Os primeiros resultados da campaña falan dun incremento dos usuarios suscritos ao recibo electrónico do 40%, pasando de 896 a 1.255 persoas que xa non reciben nos seus fogares e negocios o seu correspondente sobre coa súa folla de gasto.

Mostra de Teatro Afeccionado de Ames

Esta noite ás 21.00 horas dará comezo a XIV Mostra de Teatro Afeccionado de Ames, organizada pola Concellería  de Cultura de Ames xunto coa Deputación da Coruña. A obra representada será “Urxencias” no auditorio da Casa da Cultura de Bertamiráns. Corre a cargo do Club de Maiores de Boqueixón e a entrada é de balde ata completar aforo.

Jueves, 07 de noviembre de 2019
Foro da Cooperación Municipalista da Lusofonía

O Foro da Cooperación Municipalista da Lusofonía, organizado polo Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade terá lugar o próximo día 12 e 13 de novembro na Escola Galega de Administración Pública en Santiago de Compostela. Contará con representación do Concello de Ames, xunto con outros concellos e deputacións pertencentes ao Fondo Galego de Cooperación. A concelleira de Benestar Social, Luísa Feijoo, será a encargada de pechar as xornadas o mércores.

Jueves, 07 de noviembre de 2019
comercio electrónico

O salón de plenos da Casa do Concello de Ames, en Bertamiráns, acollerá o vindeiro martes, 12 de novembro, ás 20:00 horas, unha xornada sobre comercio electrónico seguro. A actividade está organizada pola Unión de Consumidores de Galicia (UCGAL) en colaboración do Concello de Ames. Trátase dunha charla gratuíta e aberta a toda a veciñanza amesá interasada no proceso de compra a través de Internet.