Por ejemplo, 08-07-2020
Martes, 07 de julio de 2020
Cartaz Trouleando

A Concellaría de Mocidade volve a poñer en marcha o programa Trouleando, unha iniciativa que comezou no pasado mes de xaneiro e que houbo que suspender temporalmente no mes de marzo, debido ao estado de alarma declarado pola crise sanitaria da Covid-19. Deste xeito, reanúdase dito programa con dúas tardes multiaventura, que se desenvolverán os xoves 23 e 30 de xullo. Nestas xornadas multiaventura faranse actividades de paintball, tirolina, rocódromo, ruta en kaiak, paseo en lancha e manta raia. Para participar é necesario inscribirse previamente. O prazo de inscrición estará aberto do 8 ao 15 de xullo e as prazas son limitadas.

Martes, 07 de julio de 2020
Vehículo cedido pola DXT á Policía Local de Ames

Durante esta semana a DGT está a realizar unha “Campaña Especial sobre vixilancia e control de velocidade”. A Policía Local de Ames está adherida a esta campaña que se leva a cabo especialmente en estradas convencionais e vías urbanas.  A campaña se prolongará até o 12 de xullo.  Cómpre salientar que desde que se iniciou a “nova normalidade”,  tamén a Policía Local de Ames intensificou os controis de camións de alta tonelaxe no casco urbano.

Imaxe do lugar de Castelo

A Xunta de Goberno Local vén de aprobar a adxudicación da obra de ampliación da rede de saneamento no lugar de Castelo. O proxecto foi adxudicado á empresa SYR-AMG SL, por un importe de 27.455,37 euros (IVE incluído). A  actuación sufrágase cunha partida de fondos vinculada ao Ciclo Integral da Auga.

Nenos nadando

Neste mes de xullo, de luns a venres, estanse a celebrar os cursos de natación tanto no Milladoiro como en Bertamiráns. En total, están participando 50 rapazas e rapaces, 10 deles en Bertamiráns e 40 no Milladoiro. Agora, ábrese ata o 17 de xullo o prazo de inscrición nos cursos de natación de agosto, cuxo impreso de participación se encontra ao pé desta nova.

Cartel de Danzamos no verán

O espectáculo musical infantil “Danzamos No Verán!!!” está programado para o próximo xoves, 16 de xullo, na Praza de Manuel Murguía do Milladoiro. A Banda do Verán presentará este espectáculo tan completo que conta con música en directo, danza e elementos teatrais e de clown. O acto encóntrase na programación da Rede Cultural da Deputación da Coruña, e ten un aforo limitado de 100 persoas.

Sábado, 04 de julio de 2020
Imaxe de arquivo dos programas lúdicos

A Xunta de Goberno Local, reunida o 26 de xuño de 2020, vén de aprobar o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, do servizo dos Programas Municipais de Conciliación Lúdicos e Escola de Verán do Concello de Ames para os próximos catro anos. O valor estimado do contrato ascende a 1.142.362,37 euros e abrangue os custos da Escola de Verán, que se desenvolve nos meses de xullo e agosto, e os catro programas de conciliación -Entroido Lúdico, Primavera Lúdica, Setembro Lúdico e Nadal Lúdico-, que o Concello pon en marcha cada ano para conciliar a vida laboral e familiar nas épocas de vacacións escolares. A licitación faise por un período de dous anos e dous anos de prórroga, no sistema de un máis un.

Sábado, 04 de julio de 2020
Imaxe de Lens

Co obxectivo de poñer ao alcance da veciñanza os mellores servizos de telecomunicacións dos que na actualidade dispón o mercado, Telefónica de España S.A.U. renova a rede de fibra óptica no municipio de Ames. As zonas rurais do Concello mellorarán considerablemente con este plan a súa conexión dixital. Calcúlase que unha vez realizado todo o proxecto, entre o 80 e o 90 por cento da poboación de Ames contará con tecnoloxía de fibra, o que permitirá dar un gran paso na equiparación da oferta dixital entre as zonas urbanas e as zonas rurais do Concello.

Imaxe de arquivo do espectáulo Pavillón Lino de Caramuxo Teatro

A Xunta de Goberno Local vén de aprobar a regulación do prezo público de entrada a espectáculos, obras de teatro, actuacións musicais e similares, nos auditorios das Casas da Cultura de Bertamiráns e do Milladoiro.  A nova regulación amplía os descontos para varios colectivos e contempla a creación dun bono para asistir a diferentes espectáculos durante o primeiro ou segundo semestre do ano. Con estas medidas, a Concellaría de Cultura pretende facilitar a asistencia da veciñanza á programación cultural de Ames e potenciar o sector.

Mostra de pinturas - Marité Lamas Domínguez

Esta mañá inaugurouse na Casa da Cultura de Bertamiráns a mostra de pinturas de Marité Lamas Domínguez. A exposición, organizada pola Concellaría de Benestar Social a través da Oficina da Oficina de Voluntariado de Ames, estará dispoñible ao público ata o próximo 31 de xullo. Trátase dunha serie de interpretacións realizadas en acrílicos, lapis e acuarelas, durante os primeiros corenta días da corentena mundial 2020, e estará dispoñible para todo aquel que desexe vela en horario de 9.00 a 14.00 horas e de 17.00 a 21.00 horas.

Alumeado no rural

A Xunta de Goberno Local aprobou a adxudicación á entidade Taller De Ingeniería MYL, SLP do servizo de redacción de proxecto e dirección facultativa da actuación de mellora da eficiencia enerxética no alumeado do rural. A oferta económica da redacción do proxecto ascende a 19.965 euros, mentres que a oferta da dirección de obra ascende a 13.794 euros. O 80% deste proxecto está sufragado con fondos europeos concedidos polo IDAE, mentres que o 20% restante será sufragado con fondos propios municipais. Dita actuación ten un orzamento de execución de 1.470.288,94 euros. Deste xeito, vanse substituír 4.540 puntos das parroquias amesás. Estes puntos para substituír englóbanse en 120 centros de mando, que tamén serán reformados, representando o 69% do total de centros presentes no termo municipal.