Por ejemplo, 20-07-2019
Sábado, 20 de julio de 2019
obras senda peonil a maía 1

Aproveitando o parón escolar nos meses de verán, estanse a desenvolver as obras de mellora da seguridade peonil na contorna do CEIP A Maía e do IES de Ames. Para elo, vaise ampliar a beirarrúa da estrada AC-544, que discorre entre o punto de acceso ao pavillón polideportivo de Bertamiráns e o portal de entrada do CEIP da Maía. Ademais, os traballos contemplan a pavimentación da explanada diante do IES e da baixada posterior, cun revestimento da cuneta. Estas obras foron adxudicadas, por un importe de 77.227 euros, á empresa SYR-AMG SL.

visita obras quistilans

O alcalde de Ames, José Miñones, e o concelleiro de Obras e Servizos Básicos, Blas García, visitaron esta mañá as obras do camiño de Quistiláns ao cemiterio e dos viarios do núcleo de Quistiláns. Durante a visita estiveron acompañados por representantes da empresa que realizou os traballos, Martínez Montes e Hijos SL, o director da obra, veciños e veciñas de Quistiláns e integrantes da Asociación de Veciños de Bugallido. As obras foron adxudicadas no mes de marzo por un importe de 98.494 euros e están incluídas no Plan Complementario do POS+ 2018 da Deputación da Coruña. A través destes traballos mellorouse o estado actual dos viarios e creouse unha senda peonil, reforzando a  seguridade dos usuarios e usuarias.

Portada Rutas a pie Picos de Europa

A asociación deportiva Rutasapie organiza para a próxima fin de semana, do 25 ao 28 de xullo,  unhas rutas de sendeirismo polos Picos de Europa. A actividade divídese en catro xornadas nas que os asistentes poderán percorrer e gozar de diferentes paraxes como La Hermida, Sierra de Bejes, Tresviso, o canal do río Urdón, Sotres, Urriellu, Cabrones ou Poncebos. Serán catro andainas de dificultade moderada, cun prezo de 247 euros para persoas non federadas, e de 235 euros para as que si o están. A viaxe inclúe aloxamento con cea e almorzo. Para inscribirse ou solicitar máis información pódese enviar un correo electrónico ao enderezo clubrutasapie@gmail.com ou chamar ao teléfono 628 287 957.

Campamento urbano Ames 2019

Unha trintena de rapaces e rapazas participan no campamento urbano  de Ames, que se desenvolve nas instalacións da Aula da Natureza ata este sábado, 20 de xullo. Esta iniciativa, organizada polo equipo da Aula da Natureza, conta coa colaboración da OMIX de Ames a través do programa de voluntariado xuvenil. Ao longo de dúas semanas, un total de trinta e dous nenos e nenas participaron en numerosos xogos e actividades enfocadas a fomentar o traballo en equipo, a cooperación e a solidariedade como grupo. Este campamento despídese esta noite cunha acampada no xardín da Aula, na que os/as participantes realizarán un xogo nocturno e coñecerán de preto as estrelas.

Jueves, 18 de julio de 2019
Escola de Verán 2019 xullo

Esta semana a Escola de Verán comeza a segunda quincena de xullo, durante a que se continuará desenvolvendo a temática do arte urbano iniciada durante o programa Xuño Lúdico. Mediante estes programas, o Concello de Ames a través da Concellaría de Educación e Cultura busca facilitarlle ás familias a conciliación entre a vida laboral e familiar durante a época estival. Así, na primeira quincena participaron un total de 364 nenos e nenas, dos cales 168 o fan en Bertamiráns e 196 no Milladoiro. Ao longo do verán, hai previsto que 481 rapaces e rapazas asistan á Escola de Verán 2019 en ambos núcleos.

Jueves, 18 de julio de 2019
Cartel festa da Virxe do Carme de Bugallido

A parroquia de Bugallido organiza esta fin de semana un domingo de festa para celebrar a conmemoración da Virxe do Carme, patroa dos mariñeiros. A celebración estará marcada pola música e actividades para nenos e nenas.

señor andando milladoiro

Ames continúa a ser un dos concellos que máis medra da comunidade galega, un dato estimulado pola alta porcentaxe de poboación nova que habita o municipio. Así, dende o ano 2000, o concello de Ames duplicou a súa poboación, pasando de 16.549 habitantes aos 32.190 cos que conta na actualidade. Ademais, Ames tamén conta co maior número de contribuíntes por pensionista dos municipios galegos en 2018, cun ratio de 3,41 traballadores/as por cada xubilado/a, cifra que supera a media nacional de 2,21.

campamento xuvenil 1

Preto de 80 rapaces e rapazas de Ames participan durante esta semana dos dous campamentos municipais do Concello de Ames que organiza a Oficina Municipal de Información Xuvenil (OMIX). Así, 48 rapazas e rapaces de 1º a 3º de ESO están no campamento xuvenil Diverlanhoso de Portugal, mentres que 30 mozos e mozas de 4º da ESO a 2º de bacharelato gozan da saída Aventura por Asturias. O regreso de ambos campamentos está previsto para o próximo sábado, 20 de xullo.

Convivir deportivo

O auditorio da Casa da Cultura do Milladoiro converterase o próximo luns, 22 de xullo, nun estudo de radio coa retransmisión do programa Convivir Deportivo, da Radio Galega. O programa que conduce Alfonso Pardo aterra en Ames e contará coa participación dun dos máximos expoñentes do deporte amesán, Borja Golán, dezaseis veces campión de España de squash e dúas veces campión de Europa. Convivir Deportivo comezará ás 20:00 horas, con entrada libre e de balde.

Martes, 16 de julio de 2019
Noites en vela

Os Concellos de Ames e Negreira únense un ano máis para organizar unha nova edición do programa Noites en Vela, que terá lugar este sábado, 20 de xullo, a partir das 22.30h. Nesta ocasión o invitado será o artista folk Davide Salvado, que ofrecerá ao público un espectáculo especial deseñado para a ocasión no que contará coa presenza de Cibrán Seixo e Fransy González. O escenario será A Ponte Maceira, alumeada para a ocasión cun milleiro de candeas. Ao remate do concerto haberá un espectáculo pirotécnico.