Por ejemplo, 30-07-2021
Viernes, 30 de julio de 2021
Novas medidas COVID-19

O aumento de casos de COVID-19 rexistrado nas últimas xornadas fai que o concello de Ames pase, desde as 00:00 horas deste sábado, 31 de xullo, ao nivel alto de restricións. As novas medidas afectan ao ámbito da hostalaría xa que, pese a manter o aforo limitado ao 50% no interior e exterior dos locais, esixirá para acceder ao interior a presentación do certificado de vacinación coa pauta completa, acreditar unha proba negativa de Covid-19 nas últimas 72 horas, ou presentar un documento que garanta que o a persoa pasou a Covid-19 nos últimos seis meses. Poden consultar aquí todas as medidas adoptadas pola Xunta de Galicia que afectan ao Concello de Ames na actualidade.

Viernes, 30 de julio de 2021
Concerto de Xosé Constenla Grupo

O programa “AmesON” culmina o mes de xullo co concerto de Xosé Constenla Grupo. O cuarteto, formado por músicos de primeiro nivel, será o encargado de poñerlle o broche de ouro ao mes de xullo. O concerto celebrarase o sábado 31 na praza da Madalena, no Milladoiro, ás 20.00 horas.

O alcalde de Ames visita a senda peonil de Sisalde

O alcalde de Ames e concelleiro de Obras e Servizos Básicos, Blas García, xunto co concelleiro do Rural, Santiago Márquez, achegouse á senda peonil que une Sisalde co Agro do Muíño para coñecer o resultado dos traballos realizados. A obra, adxudicada por 99.601,74 euros, xa está rematada. Esta actuación é unha aposta do Concello de Ames por mellorar a seguridade viaria nun tramo moi utilizado para a práctica do deporte e o paseo dos veciñas e veciños da contorna.

X Millarock

O rock galego dáse cita este venres 30 de xullo no Milladoiro da man da décima edición do Millarock. Nesta ocasión, subiranse ao escenario os grupos Desequilibrio Mental, Terbutalina e Bala. Os concertos comezarán ás 9 da noite na rúa Travesía do Porto. Organizado pola concellaría de Cultura do Concello de Ames, este evento musical xurdiu co obxectivo de promocionar o rock galego e impulsar a grupos emerxentes da contorna de Ames. Os convites para asistir á festa do rock xa están esgotados.

IES de Ames

Dotar ás/aos alumnas/os, ás súas familias e ao profesorado das ferramentas necesarias para previr o consumo de substancias aditivas, a ludopatía ou un uso inadecuado das TICS ese é o obxectivo do programa organizado pola concellaría de Benestar Social. Os “Obradoiros de prevención de condutas aditivas” alcanzaron a un total de 1795 alumnos e alumnas tras participar nas 334 sesións que se realizaron ao longo do curso escolar nos distintos IES e CEIP do concello.

Casa do Concello de Ames

Este xoves, 29 de xullo, o Concello de Ames celebra o pleno ordinario do mes de xullo. En dita sesión plenaria a Corporación municipal debaterá a aprobación do Plan Ames Progresa 2021-2023, un plan que ten como obxectivo impulsar, reforzar, reactivar e dinamizar a economía amesá. Tamén se abordará a aprobación de dous suplementos de crédito para o presente exercicio. Outro dos puntos a tratar é a aprobación da modificación do anexo de persoal e a modificación do anexo de investimentos do Orzamento municipal para o 2021. Abordarase, tamén, a aprobación provisional da Ordenanza fiscal nº 2.1 reguladora do Imposto sobre Bens Inmobles e, a continuación, procederase ao nomeamento da secretaria da Comisión do Ciclo Integral da Auga. Por último, debaterase a proposta do grupo municipal Popular de Ames en apoio ao Xacobeo.

Grupo SAMCO

O programa organizado pola concellaría de Promoción económica continúa o xoves 29 de  xullo co concerto de SAMCO. O cuarteto versiona clásicos dos 80 e 90 e temas actuais en clave de jazz, rock, pop ou bossa nova. O concerto celebrarase  na praza de Manuel Murguía, no Milladoiro, ás 20.00 horas.

O Canta con Ames chega a semifinais este mércores

O concurso, organizado pola concellaría de Promoción Económica, leva as semifinais á praza de Manuel Murguía, no Milladoiro, en plena celebración da festividade da Madalena. Será ás 18:30 deste mércores 28 de xullo cando vinte concursantes, cada un na súa categoría correspondente, compitan por converterse nas mellores voces do verán.

Martes, 27 de julio de 2021
Ramón Lorenzo recibiu a medalla do Concello de Ames

O acto do Día de Galicia de Ames converteuse nunha oda ao galego, nun canto á nosa lingua, ao noso idioma, á nosa fala. Todas e todos cantos tomaron a palabra onte, no Pazo da Peregrina, foi para louvar a nosa lingua e para pedir que a coidemos. O mesmo Ramón Lorenzo sentenciou dicindo que Galicia existe grazas ao galego e rematou co desexo de que o galego volva ser a lingua dominante da súa infancia.

Martes, 27 de julio de 2021
Ilustración do artista italiano Piero

O parque do Ameneiral vaise converter no taller do artista italiano dende esta tarde. Ao longo de tres días o artista e ilustrador italiano vai realizar un encargo para un comercio amesá. O artista quere deste xeito visibilizar o seu traballo e ao mesmo tempo engadir un atractivo a esta fermosa contorna do Concello de Ames.