Por ejemplo, 20-01-2020
Sábado, 18 de enero de 2020
O Concello de Ames volve a remitirlle a AMTEGA a solicitude dunha Aula CeMIT para o núcleo urbano do Milladoiro

O goberno municipal de Ames volve a solicitar unha Aula CeMIT para o Milladoiro. O alcalde de Ames, Jose Miñones, vén de enviarlle o pasado 8 de xaneiro unha carta á directora da área de Sociedade Dixital da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA), Rosa Méndez Calvo, solicitando que se dote de dito servizo ao núcleo urbano máis poboado do concello. Anteriormente, xa se mantivo unha xuntanza entre ambos representantes institucionais e tamén, en marzo de 2019, se fixo esta mesma petición a través de carta.

Sábado, 18 de enero de 2020
Cartel do curso de monitor/a de actividades de tempo libre do Concello de Ames

O departamento de Mocidade do Concello de Ames organiza para os vindeiros meses un curso de monitor/a de actividades de tempo libre. Este desenvolverase en fins de semana de febreiro, marzo e abril en horario de 9.00 a 14.00 horas e de 16.00 a 21.00 horas, no Pazo da Peregrina de Bertamiráns. As prazas son limitadas e outorgaranse por orde de entrada. O curso ten un prezo de 172 euros e o prazo de inscrición remata o 29 de xaneiro. Ao pé desta nova poden consultarse as bases e a ficha de inscrición.

Viernes, 17 de enero de 2020
¡Adxudícanse as obras de pavimentación do camiño de Mercuto a Folgueira

A Xunta de Goberno Local vén de aprobar a adxudicación do expediente de licitación das obras de pavimentación do camiño que vai dende O Mercuto ata A Folgueira, ambos lugares pertencentes á parroquia da Ameixenda. Estas obras están incluídas no POS+ 2019. O proxecto foi adxudicado á empresa Construcciones J. Mauri e Hijos SL por un importe de 29.662,90 euros. A adxudicación deste proxecto súmase a outras oito obras, incluídas no POS+ 2019, que tamén están en fase de licitación e adxudicación.

Radio Cidadá

Logo dun breve paréntese por mor das festas de Nadal, a radio municipal retoma a próxima semana a emisión dos programas radiofónicos realizados pola veciñanza. Así, desde o próximo luns, 20 de xaneiro, poderemos seguir escoitando os 15 programas que forman parte da grella de Ames Radio ata o próximo mes de xuño. Neles, abórdanse temas tan diversos como a educación dos fillos e fillas, o patrimonio histórico e cultural do concello ou a divulgación de coñecementos culturais e musicais.

Viernes, 17 de enero de 2020
Contacontos de xaneiro nas bibliotecas

As bibliotecas municipais acollen dúas novas sesións de contacontos para a próxima semana. “Unha merenda de contos” levarase a cabo en dúas sesións, unha o mércores 22 de xaneiro na Biblioteca do Milladoiro, e outra o xoves 23 na Biblioteca de Bertamiráns, ambos días ás 17.30 horas. Está destinado a nenos de 3 a 8 anos e a entrada é de balde.

Jueves, 16 de enero de 2020
Imaxe do estado actual do parque infantil da Condomiña

A Concellaría de Obras e Servizos Básicos, no marco de creación, renovación e mellora de Infraestruturas e áreas de recreo do termo municipal de Ames, propuxo entre outros obxectivos de mellora e creación, a remodelación da área de xogos do lugar da Condomiña, pertencente á parroquia de Ortoño. O obxectivo da reforma de dita área de xogos é executar un parque Infantil de aventuras con novos elementos de xogo e un novo pavimento coa finalidade de garantir un servizo axeitado ás necesidades existentes.

Jueves, 16 de enero de 2020
Presentación do novo disco das Maianas

A Casa da Cultura de Bertamiráns acolle o próximo domingo, 26 de xaneiro, ás 18.00 horas, a presentación do novo disco das Maianas. Trátase dun acto no que colaboran Xosé Martíns, Coribantes, Bea a de Estrella, Marina Nieto e mailo Concello de Ames. O seu novo traballo poderase mercarse alí mesmo, con entrada de balde ata completar o aforo.

Exposición ODS

A mostra arredor dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible creada polo Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade, encóntrase agora exposta no IES do Milladoiro, ata o 21 de xaneiro. Os alumnos, encóntranse traballando na exposición a través dunha unidade didáctica facilitada polo Fondo Galego. A mostra, que demostra o papel chave dos municipios no cumprimento destas metas fixadas pola ONU de cara o 2030, trasladarase posteriormente a Casa da Cultura do Milladoiro.

Miércoles, 15 de enero de 2020
Imaxe da fachada da Casa do Concello

A Xunta de Goberno Local aprobou o pasado 30 de decembro, en sesión extraordinaria, o expediente de contratación da licitación das obras de mellora dun viario interior no lugar de Biduído de Abaixo. Trátase dunha actuación incluída dentro dos proxectos financiados con cargo ao superávit de 2018. Estas obras contan cun orzamento base de licitación de 67.778,72 euros.

Miércoles, 15 de enero de 2020
Reunión Compostea Rupestre

O salón de plenos da Casa do Concello acolleu este martes, 14 de xaneiro, unha nova xuntanza do Consello de Dirección de Compostela Rupestre, a primeira presidida polo primeiro tenente de alcalde de Ames, David Santomil, que tamén é presidente do Consello de Dirección, que ten carácter rotatorio. A reunión tiña por obxecto dar o visto bo ao informe que detecta as necesidades máis urxentes dos bens patrimoniais dos cinco concellos que a conforman. Na xuntanza tamén se acordou acelerar a elaboración dun plan de xestión co fin de asentar a constitución do parque arqueolóxico.