Pestanas principais

Departamento de Radio Municipal e Comunicación

• Departamento de Radio Municipal
    • Enderezo: Avenida da Maía, nº 22, Bertamiráns.
    • Ames Radio:
      • Teléfono: 981 890 452 – 662 37 74 13
      • Frecuencia de emisión: 107.2 da FM
    • Responsable municipal: Concellaría de Comunicación
    • Responsables técnicos: Nazaret López Rodríguez e Juan Luis Silva Regueira.
  • Departamento de comunicación
Outros Datos:
  • Funcións:
    • Fornecer un servizo público de radiodifusión que fomente a información, o lecer, a formación e a participación dos veciños/as do Concello de Ames en todas as cuestións que afecten ao municipio, contribuíndo á creación dun espazo de comunicación local.
    • Poñer a disposición da veciñanza o espazo físico, o equipamento técnico e o persoal da radio municipal, para que poidan gravar e emitir os seus propios programas.
    • Informar á veciñanza da xestión do goberno municipal; da actividade cultural, deportiva, social, etc; así como do traballo que realizan as distintas asociacións municipais e clubs deportivos municipais.
    • Elaborar os contidos do xornal municipal gratuíto 94kmª, no que se abordan os temas de maior actualidade política e as actividades municipais nos 94 quilómetros cadrados do termo municipal.
  • Novas relacionadas
  • Axenda.

Novas do departamento

A nova versión da web municipal inclúe importantes novidades para mellorar e aumentar a información e as posibilidades de comunicación coa veciñanza. Deste xeito, créase unha nova canle de Telegram para poder transmitir información municipal; e un servizo de envío de incidencias de xeito directo a través dun formulario electrónico, no que ademais da incidencia e dos seus datos de contacto poderá achegar imaxes e xeolocalización do incidente. Ademais, con dita renovación mellórase a transparencia municipal, permítese o acceso pleno e funcional á web mediante dispositivos móbiles, modernizouse o seu deseño, ordenáronse os contidos, garántese a accesibilidade e facilítase a integración da web coas redes sociais.

O Concello de Ames abre unha nova convocatoria para presentar proxectos de programas de radio para emitir entre os meses de outubro e xuño de 2020 en Ames Radio. Así, calquera persoa, asociación ou entidade de Ames poderá presentar os seus proxectos para a gravación e emisión dun programa de radio. A presentación dos proxectos realizarase a través dos rexistros do Concello en Bertamiráns ou no Milladoiro e deberá incluír a documentación esixida nas bases. O prazo para a presentación dos proxectos estará aberto ata o 2 de agosto de 2019. Premendo na ligazón dispoñible ao remate desta nova poderás obter as bases e o impreso de participación nesta convocatoria.

Seis das sete forzas políticas que concorren ás eleccións municipais do próximo 26 de maio daranse cita no debate electoral que Ames Radio organiza o próximo martes, 21 de maio, ás 20:30 horas, na Casa da Cultura de Bertamiráns. As cabezas de lista e candidatas a alcaldía de Ames, Ramón Argibay (PP), José Miñones (PSdeG), Quique Costas (Ames Novo), Genma Otero (Contigo Podemos), David Santomil (BNG) e José Ramón Oulego (Ciudadanos Partido de la Ciudadanía), confirmaron a súa presenza nun debate que será retransmitido por Ames Radio e tamén en streaming a través da canle de Youtube de Mediacebstream. O debate será moderado pola xornalista de Ames Radio, Nazaret López, e aberto ao público en xeral. A candidata de Compromiso por Galicia declinou a invitación a participar no mesmo por problemas de axenda.

Esta mañá presentouse o novo sitio web do Concello de Ames, que inclúe importantes novidades: un novo portal de transparencia, o portal de Mediatec@mes, un novo cadro de navegación, recupérase a axenda de eventos en portada, etc. O novo sitio web está orientado aos usuarios/as cun deseño inicial que facilita unha rápida localización da información, sen ter que afondar en varios niveis de profundidade, e o acceso a trámites e servizos. Ademais, a nova web é plenamente funcional en dispositivos móbiles algo que antes non sucedía. En dito acto estiveron o alcalde en funcións, José Miñones, a concelleira en funcións de Comunicación, Isabel Vaquero, e mailo responsable da empresa Tecnologías Plexus, Ángel Taboada. A empresa Tecnologías Plexus, xunto co persoal da Concellaría de Comunicación, foi a encargada do deseño do novo sitio web que foi elaborada con base en tecnoloxías abertas.