Solapas principales

Aula de Informática de O Milladoiro

• Dirección: Casa da Cultura do Milladoiro. Travesía do Porto s/n. 15895. O Milladoiro
    • Teléfono: 981 535 940
    • Horario de atención al público:
    • Aula de informática de O Milladoiro:
      • De lunes a jueves de 16:00 a 20:00h y los  viernes de 9:30 a 13:30h.
      • En el verano el horario del Aula de informática de O Milladoiro es de 10:00 a 13:00h.
    • Responsable municipal: Concejalía de Cultura y Tecnologías de la Comunicación
    • Responsable técnico: Almudena Caamaño Rodríguez, animadora sociocultural
Otros Datos:

Noticias del departamento

A aula CeMIT de Ames, situada na Casa da Cultura de Bertamiráns, presenta a súa programación de xullo enfocada no tempo libre de menores e adultos. Durante o sétimo mes do ano a oferta formativa da aula constará dun total de oito cursos de temática variada, nos que os e as participantes poderán achegarse á mecanografía, programación con Scratch ou mesmo manexar algunhas das apps para smartphone máis coñecidas. Para obter máis información ou para reservar praza en calquera destas actividades, as persoas interesadas pódeno facer a través da páxina web do CeMIT, achegándose á propia aula, chamando ao número de teléfono 682 373 753 ou enviando un correo electrónico ao enderezo cemit.ames@xunta.gal.

Eventos del departamento

O obradoiro terá lugar na Aula de Informática do Milladoiro, situada na Casa da Cultura do Milladoiro. Está destinado a nenos e nenas de entre 9 a 12 anos.

Require inscrición previa enviando un correo a informatica.milladoiro@concellodeames.gal.