Pestanas principais

Aula de Informática do Milladoiro

• Enderezo: Casa da Cultura do Milladoiro. Travesía do Porto s/n. 15895. O Milladoiro
    • Teléfono: 981 535 940
    • Horario de atención ao público:
    • Aula de informática do Milladoiro:
      • De luns a xoves de 16:00 a 20:00 os venres de 9:30 a 13:30.
      • No verán o horario da Aula de informática do Milladoiro é de 10:00 a 13:00
    • Responsable municipal:  Concellaría de Cultura e Tecnoloxías da Comunicación
    • Responsable técnico: Almudena Caamaño Rodríguez, animadora sociocultural
Outros Datos:

Novas do departamento

A aula CeMIT de Ames, situada na Casa da Cultura de Bertamiráns, presenta a súa programación de xullo enfocada no tempo libre de menores e adultos. Durante o sétimo mes do ano a oferta formativa da aula constará dun total de oito cursos de temática variada, nos que os e as participantes poderán achegarse á mecanografía, programación con Scratch ou mesmo manexar algunhas das apps para smartphone máis coñecidas. Para obter máis información ou para reservar praza en calquera destas actividades, as persoas interesadas pódeno facer a través da páxina web do CeMIT, achegándose á propia aula, chamando ao número de teléfono 682 373 753 ou enviando un correo electrónico ao enderezo cemit.ames@xunta.gal.

Hoxe ábrese o prazo de inscrición para participar nalgunha das xornadas do programa de informática da Aula Municipal do Milladoiro nos meses de xaneiro a marzo. Nestes meses, desenvolverase unha sesión de iniciación ao procesador de textos, descubrir o entroido na rede e un obradoiro de mecanografía. As inscricións están abertas ata cubrir prazas.

A Aula de Informática do Milladoiro ven de publicar a súa memoria anual do ano 2019, na que se reflicte que foron dados de alta 20 novos socios, ademais de contabilizar un total de 1137 usuarios da Aula. Ademais, 122 persoas asistiron a algunha das xornadas ou obradoiros que desenvolve a aula trimestralmente. Isto supón un aumento do número de persoas asistentes ás actividades, en concreto, 30 máis que o ano 2018.

Eventos del departamento

O obradoiro terá lugar na Aula de Informática do Milladoiro, situada na Casa da Cultura do Milladoiro. Está destinado a nenos e nenas de entre 9 a 12 anos.

Require inscrición previa enviando un correo a informatica.milladoiro@concellodeames.gal.