Aula Aberta

• Obxectivo principal e pequena descrición: Ofrecer horarios de Aula Aberta para que calquera persoa empadroada no Concello poida facer uso da aula de informática. Para isto debe cubrir unha ficha cos seus datos persoais, para levar un rexistro dos usuarios/as da aula. Durante as horas de aula Aberta; os usuarios/as poden entrar na aula e facer traballos persoais, crear e/ou consultar o correo electrónico, ler o xornal, xogar, buscar información, consultar a Web do Concello; practicar o aprendido nos cursos, aprender mecanografía...na aula sempre está a persoa responsable da súa xestión para prestar axuda ás persoas que o precisen, levar o control dos usuarios e comprobar que se cumpren as normas de funcionamento.
  • Persoas destinatarias: Empadroadas no Concello de Ames; os menores de 7 anos deberán estar acompañados por un adulto.
  • Documentos: