Actualidade

Ex., 23-06-2022
Xoves, 19 de maio de 2022
A música afrocubana pecha este sábado 21 os obradoiros musicais que organizou a EMMA en abril e maio

A Escola Municipal de Música de Ames vén de organizar nos últimos dous meses catro talleres musicais de carácter introdutivo, nos que a veciñanza amesá a partir dos 8 anos puido gozar dunha oferta variada de xéneros e disciplinas. Despois de celebrar obradoiros de beatbox, música tradicional e canto moderno, o ciclo remata este sábado 21 de maio cunha introdución á música afrocubana, na que aprender os instrumentos e os ritmos do son, o mambo ou o chachachá. Aínda quedan prazas para o taller, que terá lugar de 11:00 a 13:00 horas cun custe de 10 euros. Para participar, cómpre enviar esta ficha de inscrición a escolademusica@concellodeames.gal.

Venres, 13 de maio de 2022
A EMMA acolle o venres 20 de maio un encontro coas escolas municipais de música de Brión e Negreira

Como parte da programación do mes das letras, o venres 20 de maio a Escola Municipal de Música de Ames, a EMMA, organiza un encontro coas escolas de música de Negreira e Brión na praza de Chavián, en Bertamiráns, a partir das 19:30 horas. Trátase do primeiro dos dous encontros musicais que se celebran en maio, xa que o sábado 21 terá lugar tamén en Bertamiráns, na Casa da Cultura, un concerto–encontro das agrupacións de música e baile tradicional de Ames.

Martes, 03 de maio de 2022
Cartel dos obradoiros musicais que organiza a Escola Municipal de Música de Ames

A Escola Municipal de Música de Ames organizou para os meses de abril e maio catro obradoiros musicais de carácter introdutivo, destinados a persoas de máis de 8 anos e cunha oferta variada e diversa de xéneros e disciplinas. Deste xeito, no pasado mes de abril impartíronse dous obradoiros musicais de beatbox e música tradicional. Agora para o mes de maio hai outros dous obradoiros programados, para os que aínda quedan algunhas prazas libres. O sábado 7 de maio impartirase un obradoiro de canto moderno e o sábado 21 haberá un taller de música afrocubana. Os dous obradoiros realízanse en horario de 11:00 a 13:00 horas e teñen un custe de 10 euros. Para participar cómpre enviar esta ficha de inscrición a escolademusica@concellodeames.gal.

Martes, 22 de marzo de 2022
A EMMA prepara para os sábados de abril e maio catro obradoiros para mergullarse na música

A Escola Municipal de Música de Ames organiza en abril e maio catro obradoiros musicais de carácter introdutivo, destinados a persoas de máis de 8 anos e cunha oferta variada e diversa de xéneros e disciplinas. Os talleres, pensados para grupos de ata quince participantes, inclúen propostas de beatbox, canto, música afrocubana e música tradicional. Cun custe de 10 euros, desenvolveranse os sábados, nunha única sesión de 11:00 a 13:00 horas. Para participar, cómpre enviar esta ficha de inscrición a escolademusica@concellodeames.gal, dende hoxe martes 22 ata o xoves 31 de marzo.

Venres, 18 de febreiro de 2022
A Escola Municipal de Música de Ames celebra este venres 25 de febreiro o seu festival de Entroido

O alumnado da Escola Municipal de Música de Ames (EMMA) vai realizar o seu tradicional festival de Entroido, que terá lugar o próximo venres 25 de febreiro, na Casa da Cultura de Bertamiráns. O concerto incluirá dous pases, ás 19:00 e ás 20:30 horas, nas que haberá distintas actuacións individuais e grupais. Os convites poden retirarse dende este hoxe na Billeteira electrónica do Concello de Ames.

Venres, 11 de febreiro de 2022
Alumnado da EMMA, nunha imaxe de arquivo de maio de 2019

O alumnado da Escola Municipal de Música de Ames celebra do martes 15 ao xoves 24 de febreiro catro audicións previas ao seu festival de Entroido, que terá lugar o día 25. A meirande parte dos alumnos e alumnas de saxofón, percusión, guitarra e canto moderno demostrarán a familiares, amizades e compañeiras o aprendido nas clases, xa que unha parte deles non poderá participar no festival. As audicións terán lugar no corredor de central da EMMA en horario de tarde, a partir das 18:00 horas.

Mércores, 01 de decembro de 2021
A Escola Municipal de Música de Ames anuncia prazas libres para novo alumnado

A EMMA ofrece ata trece prazas nas disciplinas de música e movemento, batería e percusión, violín e viola, canto moderno e frauta traveseira, ás que as novas alumnas e alumnos se incorporarán na semana do 10 de xaneiro. As inscricións para estas vacantes están abertas dende este xoves 2 de decembro, ata cubrir prazas. É requisito indispensable estar empadroado no concello de Ames e presentar o formulario de inscrición, a través da sede electrónica do concello ou presencialmente nos rexistros municipais, para os que se pode pedir cita previa.

Mércores, 26 de maio de 2021
Audicións EMMA

Durante o último ano, e debido ás restricións marcadas pola Covid-19, o profesorado e alumnado da EMMA está a gravar diferentes vídeos para que a veciñanza amesá poida ver o aprendido durante o curso. Nesta caso gravaron varios vídeos de audicións feitas durante as últimas semanas. En ditas gravacións participaron os grupos de violín, canto e piano. Estas pezas pódense ver nesta lista de reprodución creada na canle de YouTube do Concello de Ames.

Venres, 14 de maio de 2021
EMMA

Co gallo da celebración das Letras Galegas, o vindeiro luns 17 de maio, os/as alumnos/as de música e movemento da Escola Municipal de Música de Ames (EMMA), xunto coa súa profesora, María del Carmen Giadáns, e varios colaboradores; gravaron un vídeo que xa se pode ver na canle de YouTube do Concello.

Xoves, 06 de maio de 2021
EMMA

Durante as últimas semanas o alumnado da Escola Municipal de Música de Ames gravou seis vídeos. Na actividade participaron dous grupos de violín, con colaboracións de frautas, un de música e de movementos, o alumando de saxofón, de canto e de combos. As pezas poden ser vistas por toda a veciñanza a través da canle de YouTube do Concello.