Actualidade

Ex., 04-12-2021
Martes, 28 de setembro de 2021
A Policía Local está a realizar controis de velocidade en Ames

Ao longo de toda a semana a Policía Local de Ames vai realizar controis en todo o territorio de Ames para vixiar o cumprimento dos límites de velocidade. Do mesmo xeito, os axentes están a realizar controis de alcol e drogas durante as fins de semana nas zonas de ocio nocturno. Nos controis realizados esta fin de semana foron denunciadas  dúas persoas por superar a taxa de alcol permitida. O balance da fin de semana tamén se salda cunha persoa detida por desobediencia, resistencia e atentado aos axentes da autoridade.

Sábado, 18 de setembro de 2021
O Concello de Ames súmase á "Campaña vixilancia e control de distraccións ao volante" da DXT

A Policía Local de Ames vai participar na Campaña da DXT de “Vixilancia e control de distraccións ao volante”. A campaña vaise levar a cabo entre o 16 e o 23 de setembro. Os estudos apuntan que as principais distraccións ao volante son o uso do teléfono móbil, empregar navegadores e fumar. Durante a campaña do ano pasado controláronse 355.763 vehículos en toda España denunciando a 5.712 condutores.

Martes, 07 de setembro de 2021
Policia Local

A Policía Local de Ames viviu unha fin de semana intensa en canto a operativos especiais. O venres pola noite montaron un dispositivo especial pola actuación da París de Noia e o domingo outro polo paso da Volta a España polo núcleo de Bertamiráns. Quince axentes da Policía Local de Ames velaron pola seguridade durante estas dúas xornadas.

Xoves, 02 de setembro de 2021
A avenida da Maía estará cortada ao tráfico por mor da Volta Ciclista

A Volta a España 2021 vai atravesar o concello de Ames o vindeiro domingo 5 de setembro. O paso da contrareloxo individual pola localidade de Bertamiráns obriga a cortar a Avenida da Maía dende as 13:30 horas ata as 20:30 horas. Os ciclistas sairán de Padrón ás 16:30, polo que, os primeiros participantes pasarán por Bertamiráns ás 16:57.

Luns, 16 de agosto de 2021
Oficina da Policía Local

A Policía Local de Ames traballa no seguimento e control do cumprimento das medidas derivadas do nivel de restricións en que nos atopamos. Ao longo da semana pasada a Policía Local impuxo 25 propostas de sancións. Deste total, 10 foron en relación á prevención do botellón e 14 polas reunións de non convivintes entre a 1 e as 6 da mañá.

Luns, 29 de marzo de 2021
Reunión coa Policía Local

A Policía Local formulou un total de 59 sancións esta pasada fin de semana por incumprimento das medidas establecidas para facer fronte ao Covid-19. En total foron 16 denuncias por incumprimento do toque de queda, 14 denuncias por non facer uso da máscara e 29 denuncias por reunións de persoas non convivintes.

Martes, 19 de xaneiro de 2021
Oficina Policía Local.

A Policía Local de Ames propuxo 59 sancións por incumprir as medidas derivadas do estado de alarma durante a pasada fin de semana. Deste total, 22 foron as sancións por incumprir o peche perimetral establecido, 25 sancións por non levar máscara, 7 sancións por incumprimento do toque de queda e 5 por reunións na vía pública de grupos de máis de 4 persoas. Ao mesmo tempo, intensificará as labores de vixilancia coa incorporación de patrullas de paisano como medida adicional para realizar un control máis efectivo do cumprimento das medidas establecidas.

Martes, 29 de decembro de 2020
Policía Local

O Concello de Ames, a través da Policía Local, activará en Fin de Ano un dispositivo especial de seguridade e vixilancia para controlar e garantir o cumprimento das medidas sanitarias e as restricións establecidas fronte á COVID-19. Coordinará este dispositivo coas demais Forzas e Corpos de Seguridade aos efectos de levar a cabo unha actuación conxunta.

Xoves, 03 de setembro de 2020
Imaxe da reunión de coordinación de seguridade fronte á COVID-19

O Concello de Ames celebrou unha reunión de coordinación de seguridade e seguimento das medidas de prevención fronte á COVID-19. A dita xuntanza asistiron o alcalde, José Miñones, o concelleiro de Administración Xeral, Victor Fernández, así como responsables da Policía Local e da Garda Civil. O obxectivo da mesma foi o de analizar a situación do concello respecto ao seguimento das medidas de seguridade e prevención fronte á COVID-19, así como manter a cooperación e coordinación operativa da Policía Local e Garda Civil no termo municipal.

Xoves, 27 de agosto de 2020
A oficina da Policía Local atópase na rúa Alcalde Lorenzo, en Bertamiráns

Desde que se endureceron as medidas respecto ao uso das máscaras, os diferentes servizos dá Policía Local están a realizar unha vixilancia específica respecto a este tipo de incumprimentos, que contribúa a evitar os contaxios entre a poboación. Deste xeito, os axentes da Policía Local de Ames tramitaron 186 propostas de sanción por non facer uso da máscara na vía pública, 136 delas na ultima semana. Este traballo, viuse completado co levantamento doutras 15 actas por consumo de alcol na vía pública.