Actualidade

Ex., 20-04-2024
Mércores, 27 de marzo de 2024
O G.E.S de Brión visita ao alumnado da EIM A Madalena

A cativada da escola infantil municipal A Madalena, situada no Milladoiro, está a adicar este mes a estudar os distintos oficios. Para ver como se desenvolven algúns dos traballos que trataron nas aulas, o pasado 22 de marzo recibiron a visita dos servizos de emerxencia do G.E.S de Brión e da asociación canina “Só lles falta falar”, que foi acompañada de varios cans de rescate.

Martes, 12 de marzo de 2024
O alumnado da EIM A Madalena recibe a visita da Policía Local de Ames

Os nenos e nenas da escola infantil municipal A Madalena están a adicar este mes a estudar os distintos oficios. Para ver como se desenvolven algúns dos oficios que trataron nas aulas, recibiron a visita de dous axentes da Policía Local de Ames que lles explicaron en que consiste o seu traballo e mesmo lles deixaron subir ao coche patrulla.

Venres, 16 de febreiro de 2024
Alumnado e profesorado da escola A Madalena

A escola infantil A Madalena celebrou hoxe, 16 de febreiro, a súa festa de Entroido. Este ano, a temática foron os monstros . O alumnado da escola gozou dun Entroido moi participativo coa presenza de numerosas familias.

Sábado, 06 de novembro de 2021
A rapazada do grupo 2-3 C, da Escola Infantil Municipal A Madalena

A EIM A Madalena do Milladoiro achégase cada vez máis a normalidade, retomando actividades como o Samaín, que se celebrou nas súas aulas este pasado venres, respectando os grupos burbulla e os protocolos sanitarios establecidos. “O importante é pasalo ben”, destacou a directora do centro, Sandra Dios, que agradeceu a colaboración “coma sempre” das nais e pais da rapazada, que se achegou á escola con disfraces e maquillaxes terroríficas.

Luns, 23 de decembro de 2019
Imaxe das actividades do mes da música na escola infantil municipal A Madalena

Con motivo da celebración de Santa Icía patroa da música, a Escola Infantil A Madalena converte novembro no mes máis musical do ano realizando diversas actividades. Nesta ocasión, as  pequenas e pequenos da escola escoitaron cancións de diferentes xéneros, contos cantados, a realización de manualidades e incluso asistiron a unha actuación musical de Leticia Falcón, da Escola de Estudos Musicais Allegro.

Xoves, 23 de maio de 2019
Os cativos e cativas da EIM A Madalena visitan Ventosa e Compostela

O alumnado da escola infantil municipal A Madalena comezou o mes de maio con excursións moi divertidas e diferentes. Durante as primeiras semanas, os cativos e cativas axudaron a plantar árbores bombeiras en Ventosa e pasearon polo monte da zona, mentres que o primeiro venres do mes chegaron á praza do Obradoiro de Santiago e aproveitaron para dar unha volta pola cidade no tren turístico.