Actualidade

Ex., 14-06-2021
Mércores, 12 de maio de 2021
A concelleira de Mocidade e Normalización Lingüística, Escarlata Pampín, visitou a mostra de Xela Arias que está na Casa da Cultura de Bertamiráns

Dende este mércores, 12 de maio, os veciños e veciñas de Ames poderán gozar da exposición “Xela Arias, desde nós en ti” en escaparates de Bertamiráns e do Milladoiro. Os versos da escritora, escolmados e ilustrados polo alumnado do IES Plurilingüe de Ames e editados pola Concellaría de Normalización Lingüística, estarán expostos ata o 31 de maio. Ademais, a Casa da Cultura de Bertamiráns acolle, desde hoxe mesmo,  a exposición “Abecedáriome”, premiada na categoríoa B do concurso-exposición Letras Galegas 2021 da Xunta de Galicia.

Venres, 30 de abril de 2021
foliada con Apego

O patio do Pazo da Peregrina de Bertamiráns acolle o próximo venres 7 de maio unha nova foliada con Apego. A partir das 18.00 horas, as persoas asistentes gozarán dun encontro para bailar, cantar e tocar cancións galegas. Quen teña instrumentos tradicionais poderá levalos e usalos. Trátase dunha actividade para familias con nenos e nenas sen límite de idade ou para calquera outra persoa interesada e require inscrición previa. O prazo de inscrición está aberto ata o 6 de maio. Débese enviar un correo a normalizacion@concellodeames.gal.

Xoves, 29 de abril de 2021
XVII Certame Literario de Ames

Nun acto no que participarán as persoas premiadas, presentarase esta tarde o libro que recolle os 18 traballos gañadores no Certame Literario Concello de Ames do ano 2020. A presentación terá lugar ás 19:00 horas no Pazo da Peregrina de Bertamiráns. Os autores e autoras lerán fragmentos dos seus traballos. A concelleira de Normalización Lingüística recibirá ás persoas galardoadas.

Xoves, 22 de abril de 2021
cartel certame literario 2021

A profesora e escritora María López Sández, o profesor e crítico literario Armando Requeixo, e o profesor e autor, Paulo Calvo, veciños e veciña de Ames, serán os encargados de xulgar os 155 traballos que se presentaron á XVIII edición do Certame Literario. Os gañadores e gañadoras daranse a coñecer o 18 de maio a través da web municipal e das redes sociais do Concello de Ames. A entrega de premios farase o 21 de maio na Casa da Cultura do Milladoiro.

Xoves, 22 de abril de 2021
Cartaz de Canta, Buguina, canta!

O próximo venres, 30 de abril, terá lugar o  obradoiro “Canta, Buguina, canta!” na Casa da Cultura de Bertamiráns a partir das 18.00 horas. A actividade, dirixida por Marta Ortiz, combina teatro, contos, poesía e música. Para participar é imprescindible inscribirse, antes do 29 de abril, a través do enderezo de correo electrónico normalizacion@concellodeames.gal, indicando o nome e apelidos das persoas participantes, a idade das crianzas e un teléfono de contacto.

Xoves, 15 de abril de 2021
Obradoiro de acollemento lingüístico

O Pazo da Peregrina acolle dende onte e até o día 21 de maio o Obradoiro de Acollemento Lingüístico "En galego co teu acento" que, organizado pola Concellaría de Normalización en colaboración co Servizo de Atención a Migrantes, achega a nosa lingua e a nosa cultura á veciñanza procedente de outros lugares e países. A presentación do curso acudiron a concelleira de Normalización Lingüística, Escarlata Pampín, a de Benestar Social, Luísa Feijóo, a técnica de Normalización, Rosa Moreiras, e Antía Rei que se encargará de impartir as clases.

Luns, 12 de abril de 2021
Cartaz do obradoiro Cantar, Contar e xogar impartido por Bea Campos de Migallas Teatro

O próximo martes, 20 de abril, impartirase unha nova actividade do programa Apego de Ames. Cantar, Contar e xogar é un obradoiro para familias con crianzas de 0 a 6 anos, con música en directo, e no que ademais de pasalo xenial daranse a coñecer unha chea de recursos educativos e de lecer que enriquecerán e alegrarán a crianza. Será na Casa da Cultura do Milladoiro, ás 18.00 horas. Para participar é imprescindible inscribirse previamente a través do enderezo de correo electrónico normalizacion@concellodeames.gal, indicando o nome e apelidos das persoas participantes, a idade das crianzas e un teléfono de contacto.

Xoves, 08 de abril de 2021
Concerto de Pakolas

A Casa da Cultura de Bertamiráns acolle mañá venres, 9 de abril, un concerto dirixido aos nenos e nenas de Ames nos que primará a historia, o humor e a música rock. Ás 18.00 horas, Pakolas subirase ao escenario para dar a coñecer "Rockeando con Ramona Órbita, a dona do tempo”. O espectáculo chega a Ames da man do programa Apego que desenvolve o departamento de Normalización Lingüística. As prazas xa están todas cubertas.

Mércores, 07 de abril de 2021
Cartaz da primeira excursión do programa Apego en Ames

Até o día 14 de abril está aberto o prazo para inscribirse na primeira excursión en familia que o programa Apego organiza no concello de Ames. Carballolandia, un ecoparque situado no concello de Chantada, na Ribeira Sacra, á beira do río Miño, é o destino desta saída que terá lugar o vindeiro sábado 17 de abril. Para inscribirse hai que enviar un correo a normalizacion@concellodeames.gal indicando nome e apelidos das persoas que queiran apuntarse, idade dos nenos/as e teléfono de contacto.

Luns, 05 de abril de 2021
Cartaz obradoiro En galego, co teu acento

A concellaría de Normalización Lingüística convoca os Obradoiros de Acollemento Lingüístico “En galego co teu acento”, unha actividade dirixida ás persoas procedentes de fora de Galicia que viven no concello, aos migrantes e retornados e a calquera veciño ou veciña interesada en achegarse á lingua e á cultura galegas. O obradoiro desenvolverase entre o 14 de abril e o 21 de maio. As inscricións pódense facer de xeito presencial na oficina do Servizo de Normalización no Pazo da Peregrina e na oficina do SAMI que está situada nas Oficinas Municipais do Milladoiro. Tamén se recollen inscricións a través dos teléfonos 662 377 215 e 981 377 656. O prazo para inscribirse está aberto até 12 de abril.