Actualidade

Ex., 26-06-2020
Venres, 22 de maio de 2020
Cartel Enregueifate

O proxecto Enreguéifate ten como obxectivo revitalizar a regueifa valéndose de novos formatos e espazos, promovendo o uso de galego a través da improvisación oral en verso. Debido ao estado de alarma decretado pola Covid-19, nesta edición suspendéronse os obradoiros que se ían a impartir nos centros educativos, pero segue en marcha o certame de regueifa en vídeo, reforzándose os contidos virtuais con titoriais e vídeos con ideas para regueifarmos en confinamento. Materiais que se encontran dispoñibles na páxina web do proxecto, no seu Facebook e no seu Instagram, e que algúns tamén foron compartidos polas redes sociais do Concello de Ames. O prazo de presentación de vídeos remata o próximo 29 de maio.

Mércores, 13 de maio de 2020
Cartel Certame Literario

O prazo de entrega de traballos para o Certame Literario de Ames interrompeuse o 14 de marzo, o mesmo día que se declarou o estado de alarma por mor da Covid-19, debido á suspensión decretada dos prazos administrativos. Nese momento quedaban 17 días do período de presentación de traballos, polo tanto, así que remate o estado de alarma ou muden as súas condicións en canto a prazos, haberá 17 días máis para presentar os traballos de maneira segura.

Venres, 08 de maio de 2020
Cartel Enregueifate

O proxecto Enreguéifate ten como obxectivo revitalizar a regueifa valéndose de novos formatos e espazos e  promover o uso do galego a través da improvisación oral en verso. Debido ás circunstancias extraordinarias que estamos a vivir, nesta edición suspendéronse os obradoiros que se ían a impartir nos centros educativos, pero segue en marcha o certame de regueifa en vídeo e reforzáronse os contidos virtuais con titorias e vídeos con ideas para regueifarmos en confinamento. Estes materias están dispoñibes na páxina web e no Facebook e Instagram do proxecto. Dende o pasado 23 de marzo está aberto o prazo para a presentación de vídeos, que se estenderá ata o 29 de maio.

Mércores, 22 de abril de 2020
O Concello de Ames colabora no reparto de material escolar dos centros educativos

Preto de 1.000 alumnos/as recibirán nos seus fogares os libros de texto, ordenadores e material escolar do terceiro trimestre do curso 2019/2020. O goberno municipal ofreceu a súa colaboración aos equipos directivos dos centros escolares de Ames, dependentes da Xunta de Galicia, debido á situación de alarma sanitaria motivada polo COVID-19 e ás limitacións na mobilidade para desprazarse até os colexios por parte das familias.

Martes, 21 de abril de 2020
Youtubeir@s

O Concello de Ames participa un ano máis no proxecto Youtubeir@s cos obxectivos de fomentar a creación de vídeos con temáticas e formatos diversos e de darlle visibilidade á produción en galego na rede e á comunidade youtubeira. Repartiranse un total de 7.500 euros en premios, cun incremento de 1.000 euros con respecto á pasada edición.

Luns, 13 de abril de 2020
Certame Literario do Concello de Ames

O prazo de entrega de traballos para o Certame Literario de Ames interrompeuse o mesmo día que se declarou o estado de alarma polo coronavirus, e amplíase tantos días como duren as restricións de mobilidade. Debido á aprobación da nova prórroga, o prazo de entrega de traballos para o Certame Literario amplíase ata o 14 de maio, este incluído. Pero esta data non é definitiva e poderá ser obxecto de ampliación se fose aprobada unha nova prórroga.

Luns, 30 de marzo de 2020
XVII Certame Literario do Concello de Ames

O prazo de presentación de traballos ao XVII Certame Literario do Concello de Ames, que estaba previsto que rematara o 1 de abril, amplíase tantos días como dure o confinamento. É dicir, como de momento está previsto que sexan catro semanas, o prazo ampliaríase ata o 29 de abril, aínda que esta nova data estará suxeita a modificación, se o estado de alarma alonga máis no tempo.

Luns, 16 de marzo de 2020
Cartel XVII Certame Literario do Concello de Ames

O prazo de presentación de traballos ao XVII Certame Literario do Concello de Ames queda suspendido ata novo aviso. O requisito de anonimato na presentación de traballos fai que sexa imposible outra forma de envío dos traballos. Desta maneira, o cómputo do prazo renovarase no momento no que perda vixencia a declaración do estado de alarma ou, no seu caso, as prórrogas do mesmo.

Xoves, 12 de marzo de 2020
Cartel certame literario 2020

O Concello de Ames, a través da Concellería de Normalización Lingüística, informa de que está aberto o prazo para participar na decimo sétima edición do Certame Literario de narrativa e poesía que se convoca de forma anual. Poderá concorrer neste certame calquera persoa que presente textos inéditos en lingua galega, con temática libre. Os textos poderán enviarse ata o 1 de abril de 2020 (incluído). En cada modalidade do certame, narrativa e poesía, establécense tres categorías, e en cada categoría, tres premios. En total, repartiranse 3.800 euros entre os/as gañadores/as, incrementándose a cifra en 840 euros con respecto ao ano pasado.

Venres, 06 de marzo de 2020
Barquiño de Pau - A Tropa de Trapo

O Pazo da Peregrina de Bertamiráns acolle o próximo venres, 13 de marzo, ás 18.00 horas, a función “Barquiño de Pau” de A Tropa de Trapo. Esta obra de teatro, destinada a nenas e nenos de 0 a 6 anos, encontrase dentro do programa Apego. Para asistir á actividade requírese inscrición previa, a cal se pode formalizar enviando un correo electrónico a normalizacion@concellodeames.gal. O prazo para facelo remata o próximo 12 de marzo.