Actualidade

Ex., 22-09-2021
Mércores, 22 de setembro de 2021
cartaz

A casa da Cultura de Milladoiro acolle o venres, 24 de setembro, ás 18:00 horas a representación de “O camiño de Santiago”, un musical da compañía Educateatro dirixido a nenos e nenas de 2 anos. A obra, que chega a Ames da man do programa Apego, aborda a construción do vínculo fraterno. Os convites pódense adquirir na billeteira municipal.

Venres, 17 de setembro de 2021
I Ruta do Apego do Concello de Ames

O Servizo de Normalización Lingüística de Ames, en colaboración coa Aula da Natureza, acaba de presentar a I Ruta do Apego, unha intervención nun tramo da ruta das Ribeiras do Tambre situado nos lugares de Lens e Oca. Ten como obxectivo estimular nas crianzas o coñecemento e a querencia polo noso patrimonio natural, cultural e lingüístico ao tempo que convida a gozar da fermosura e da riqueza ambiental que agocha o concello. É a primeira Ruta do Apego do Concello de Ames e conta con elementos informativos, de xogo e de descanso accesibles ás crianzas.

Xoves, 16 de setembro de 2021
Os Premios Youtubeiras abren a inscrición

Youtubeiras é unha iniciativa organizada polos servizos de normalización lingüística dos concellos da Baña, Ames, O Grove, Moaña, Negreira, Pontevedra, Ribadeo, Rianxo, Santiago de Compostela e Teo, das universidades da Coruña, Santiago e Vigo e da Deputación da Coruña. Os galardóns, que este ano teñen como lema ‘Magnetismo en liña’, repartirán un total de 7.500 euros entre as persoas gañadoras da ducia de categorías nas que se divide o certame.

Luns, 13 de setembro de 2021
Servizo de Normalización Lingüística

O Concello de Ames convoca unha bolsa de formación para realizar prácticas formativas no Servizo de Normalización Lingüística titorizadas polo persoal técnico municipal. A bolsa terá unha duración de 12 meses e está dirixida a persoas graduadas en Lingua e Literatura Galegas. Podes inscribirte neste enlace.

Xoves, 09 de setembro de 2021
Ruta Apego de Lens

O xoves, 16 de setembro, presentarase a Ruta do Apego de Ames, situada nun dos tramos da ruta das Ribeiras do Tambre, entre os lugares de Lens e Oca. Con este motivo organízase nun andaina guiada dirixida a familias con crianzas na se realizarán actividades ambientais. As persoas interesadas en asistir  poden anotarse ata o 15 de setembro enviando un email a normalizacion@concellodeames.gal no que se indique nome e apelidos das persoas quen van participar,  idade das crianzas e un teléfono de contacto.

Martes, 31 de agosto de 2021
Programa Apego

Contos, música, teatro, xogos, encontros científicos e festivais de cine e de maxia, 15 actividades compoñen a programación infantil con Apego para o último cuadrimestre do ano 2021 que prepararon as concellarías de Cultura e Normalización Lingüística. A primeira delas son as Brincadeiras Miúdas, que terán lugar o 1 e o 2 de setembro. Trátase de dúas xornadas de xogos, baile e cantos ao aire libre. Esta programación pechará o 17 de decembro coa visita do Apalpador no patio do Pazo da Peregrina. Podes consultar o programa completo premendo nesta ligazón.

Luns, 23 de agosto de 2021
Brincadeiras

Ao abeiro do programa Apego, a concellaría de Normalización Lingüística pon en marcha un verán máis as Brincadeiras Miúdas, dúas xornadas de xogos, baile e cantos  ao aire libre que se desenvolverán os días 1 de setembro no xardín do Pazo da Peregrina, en Bertamiráns, e o 2 de setembro no parque dos Piñeiros de Milladoiro. As brincadeiras estarán dinamizadas por Cé Orquestra Pantasma, un polifacético músico especializado en animación infantil, no fomento do xogo libre e en achegar as crianzas á natureza. A actividade diríxese a familias con nenos e nenas de 2 anos en diante. O prazo de inscrición comeza o 23 de agosto e alóngase até o 30 de agosto. Para garantir a seguridade será necesaria inscrición previa.

Mércores, 18 de agosto de 2021
Volve a Foliada con Apego este xoves, 19 de agosto, nos Seráns de Tapia

A terceira sesión de agosto do programa cultural "Seráns de Tapia" comezará ás 19.00 horas. Nesta ocasión será unha foliada organizada en colaboración co Servizo de Normalización Lingüística de Ames e na que actuará o grupo de música tradicional Tátara Trío formado polos músicos Pablo Díaz, Álex Fente e Fernando do Campo. A actividade está dirixida a un público de calquera idade e as entradas serán de balde ata completar as prazas dispoñibles.

Mércores, 23 de xuño de 2021
II Festa do Apego

O tempo obrigou a trasladar toda a programación ao interior da Casa da Cultura de Bertamiráns pero nin a choiva nin a pandemia foron quen de deslucir a II Festa do Apego. O evento organizado polo departamento de Normalización Lingüística do Concello de Ames contou con danza, música, teatro, xogos, moito galego e, sobre todo, moito apego.

Martes, 22 de xuño de 2021
Enreguéifate 2021

Na categoría "Escolar" do Certame Enreguéifate gañaron dous vídeos do alumando do IES do Milladoiro de Ames. Como a regueifa máis reivindicativa, gañou Rimas Coma Balas co vídeo "Exprésate Rimando" e como regueifa diversa, conseguiu o premio Pitifláuticos co título "Nós Queremos Igualdade". Participaron vídeos chegados dende Ames, Baio, Cambre, Caldas de Reis, Santiago, Vigo, Mondoñedo, Rianxo, Pontevedra, Moaña, Malpica de Bergantiños, Ponteareas e Tordoia. Este foi o resultado das votacións que podedes ver nun vídeo onde se anuncian as regueifas gañadoras da man de Mariña e Manolo Maseda.