O Concello informará do número de casos activos en tempo real e segundo se traslade a información desde a Consellería

Lunes, 28 de septiembre de 2020

A información estará publicada na sección de avisos da páxina web municipal. No día de hoxe e despois da fin de semana o número de casos activos en todo o concello é de 62 persoas contaxiado por Covid-19.

Dende o Concello de Ames insístese na necesidade de colaboración por parte de toda a cidadanía para o cumprimento exhaustivo das normas. Evitar o contacto masivo, o uso da mascara en todos os ámbitos e, en especial, nas xuntanzas familiares. Ademais, trasládase a tranquilidade necesaria para entre todos e todas superar esta situación.

La Voz de Galicia: "Ames registra 62 contagios de coronavirus"

El Correo Gallego: "Se disparan un 29 % los casos de covid en Ames en apenas dos jornadas"

Revista AmesGo: "O número de positivos por COVID-19 en Ames medra ata 62"

Lindeiros: "Os positivos por Covid seguen crecendo na área sanitaria Santiago Barbanza"