Por ejemplo, 17-01-2020
Viernes, 17 enero, 2020
Dende o Concello de Ames infórmase que debido ás abondosas chuvias desta semana non se puideron rematar os traballos de rehabilitación do firme (SC-20) que vai dende o polígono do Tambre (Santiago de Compostela) e O Milladoiro (Ames). Debido a iso, ditos traballos continuarán o próximo luns, 20 de xaneiro, polo que se recomenda evitar, na medida do posible, o paso por esta zona e utilizar as saídas de Galanas e Ventín.
Viernes, 17 enero, 2020
Premendo nos enlaces que están a baixo o apartado de descargas, poderás obter os menús da Rede municipal de comedores escolares para esta semana, así coma suxestión para as ceas. Ademais, para equilibrar a dieta diaria de todos os nenos e nenas de Ames a nutricionista prepara un menú cos almorzos e merendas que se servirán dentro dos servizos complementarios (Bos día Cole e Tardes Divertidas) que se desenvolven nos centros de ensino.
Viernes, 17 enero, 2020
Premendo no enlace que está ao pé deste aviso poderás obter os menús das Escolas infantís municipais O Bosque e A Madalena. Estes menús foron elaborados pola nutricionista municipal do Concello de Ames.
Jueves, 2 enero, 2020
O Concello de Ames, a través da Concellaría de Servizos Básicos, informa de que para facer uso do servizo de recollida de voluminosos e enseres a domicilio hai que chamar aos números de teléfono 639 107 638 ou 609 533 516. O número de teléfono 981 19 12 40, do que se facía uso ata agora, non funciona. Ao chamar a ditos números de teléfono, acórdase a data e un lugar, onde se atopa un contedor próximo, onde se realizará a recollida de enseres e voluminosos.
Viernes, 20 diciembre, 2019
Ao pé deste aviso podes escoitar as 21 pezas do IX Concurso Radiofónico de Teatro Lido de Ames “Desata a Lingua”. A novena edición do Concurso de Teatro Lido de Ames, Desata a Lingua! contou coa participación dun total de 69 alumnos/as de 1º, 2º, 3º e 4º da ESO, repartidos en 21 grupos, 7 do IES do Milladoiro e 14 do IES de Ames, en Bertamiráns. O certame, que é convocado anualmente polo Concello de Ames a través dos departamentos de Normalización Lingüística, Mocidade e Comunicación, pretende fomentar, dunha forma creativa e orixinal, o uso do galego entre a mocidade.
Viernes, 20 diciembre, 2019
O Concello de Ames informa de que debido ás inclemencias meteorolóxicas non funcionan os reemisores da TDT que están situados en Agrón, Tapia e Castiñeiro do Lobo. Estanse intentando arranxar os problemas técnicos existentes en ditos reemisores para que volvan a funcionar o máis axiña posible. Desculpen as molestias.
Miércoles, 18 diciembre, 2019
Dende o departamento de Educación informáselle ás familias usuarias sobre o cobro dos recibos dos servizos complementarios municipais.
Miércoles, 18 diciembre, 2019
Os locais hostaleiros, que conten con licenza en vigor, situados no municipio de Ames poderán ampliar o seu horario de peche nunha hora. Este permiso foi concedido para os días 21, 24, 28 e 31 de decembro de 2019 e 4 e 5 de xaneiro de 2020 con motivo das festas de Nadal. A ampliación do horario foi concedido despois das xestións realizadas polo Concello de Ames ante a Xefatura territorial da Vicepresidencia e a Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza.
Martes, 17 diciembre, 2019
O Concello de Ames e mailas asociación de comerciantes e empresarios do municipio puxeron en marcha a campaña "Ilumina o teu sorriso", a través da cal se pretende promocionar o comercio local. Deste xeito, ponse en marcha un concurso de fotografía no que haberá que facer catro fotos en diferentes lugares de Bertamiráns e do Milladoiro. Entre os participantes sortearase un teléfono móbil de última xeración. O obxectivo é conseguir que a veciñanza de Bertamiráns se desprace ao Milladoiro e viceversa, para fomentar as actividades de Nadal na rúa ao tempo que se merca nos establecementos comercias amesáns.
Martes, 17 diciembre, 2019
A empresa Espina y Delfín vén de comunicarlle ao Concello de Ames que as oficinas situadas nas localidades de Bertamiráns e no Milladoiro permanecerán pechadas os días 20, 24 e 31 de decembro por ser festivo de convenio. Ante calquera emerxencia pódese contactar co servizo de atención permanente chamando ao número de teléfono 673 830 393.