Ex., 24-02-2024
Venres, 23 febreiro, 2024
Premendo nas ligazóns que están ao pé deste aviso pódense obter os menús da Rede de Comedores Escolares (almorzos, xantares e merendas). Estes menús foron elaborados pola nutricionista municipal do Concello de Ames.
Venres, 23 febreiro, 2024
Premendo na ligazón que está ao pé deste aviso pódese obter o menú das escolas infantís municipais de Ames para esta semana. Este menú foi elaborado pola nutricionista municipal do Concello de Ames.
Xoves, 22 febreiro, 2024
Debido ás previsións meteorolóxicas adversas previstas para a próxima fin de semana, aprázase a andaina teatralizada polo Mar de Ovellas, prevista para este domingo 25 de febreiro, e que está incluída dentro da programación do Día de Rosalía. Todas as persoas inscritas continuarán na lista de participantes e, en canto sexa posible, comunicaráselles a nova data na que se realizará esta actividade.
Xoves, 22 febreiro, 2024
O concurso e desfile de Entroido, previsto para este domingo 25 de febreiro no Milladoiro, cancélase por mor do mal tempo. Despois de consultar as predicións meteorolóxicas, MeteoGalicia informa de chuvia durante toda a xornada do domingo, día no que estaba programado o desfile.
Venres, 16 febreiro, 2024
Aínda quedan prazas libres nas Escolas deportivas municipais 2023/2024. As persoas interesadas poden xestionar a matrícula telematicamente a través da plataforma Cronos, no módulo “inscrición en clases”. As prazas libres poden consultarse na plataforma Cronos. Poden formalizar a matrícula todas aquelas persoas que non o fixeron en quendas anteriores ou que quedaran excluídas. Tamén poderán anotarse aqueles/as aos/ás que xa se lles adxudicou praza noutra actividade.
Mércores, 14 febreiro, 2024
Martes, 13 febreiro, 2024
O Concello de Ames dá traslado deste comunicado enviado pola FEGAMP sobre o cese das emisións de TDT en definición estándar:
Luns, 12 febreiro, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai público o anuncio do aspirante aprobado proposto polo tribunal no proceso selectivo dunha praza de axudante – preparador/a deportivo/a.