O próximo venres 21 celebrarase unha foliada con Apego no Pazo da Peregrina de Bertamiráns

Jueves, 13 de febrero de 2020

O Pazo da Peregrina de Bertamiráns acolle o próximo venres 21 unha nova foliada con Apego. A partir das 18.00 horas, os asistentes poderán desfrutar dun encontro para coñecerse, compartir, cantar, bailar, aprender cancións galegas, merendar, e sobre todo, pasalo ben. Trátase dunha actividade para familias con nenos e nenas sen límite de idade e require inscrición previa.

O programa Apego organiza neste mes de febreiro unha nova foliada no Pazo da Peregrina de Bertamiráns. Dinamizado por Pablo Díaz e Olga Kirk, este evento é un encontro para coñecerse, compartir, cantar e ir aprendendo unha chea de cantos do noso.

Se algúns dos participantes toca algún instrumento, invítase a levalo á foliada para que ademais de compartir a merenda, tamén se goce de música conxunta dinamizando a tarde.

A actividade, que é de balde, ten prazas limitadas e está destinada a familias con nenos e nenas sen límite de idade. Para formalizar as inscricións é necesario enviar un correo a normalizacion@concellodeames.gal co nome e apelidos das persoas participantes, idades e un teléfono de contacto. O prazo para facelo remata o próximo xoves 20 de febreiro.

Premendo nesta ligazón podes descargar a programación infantil con Apego para os meses de febreiro, marzo, abril e maio.

O programa Apego
Apego é un programa colectivo de varios concellos que promove a transmisión do galego como lingua inicial nas familias con nenos e nenas de 0 a 6 anos, así como axudar á socialización en galego das crianzas.

O programa Apego ofrece información, recursos (tanto virtuais como físicos) e actividades formativas e de lecer tanto para as familias e as crianzas como para os e as profesionais.  Os destinatarios son familias empadroadas en Ames que agarden un bebé ou teñan crianzas de 0 a 6 anos.

Foliada con Apego

• Foliada con Apego