O libro “Formigas nos pés”, de Nazaret López, preséntase este xoves no Pazo da Peregrina

Martes, 17 de diciembre de 2019

Este xoves, 19 de decembro, ás 20.30 horas, preséntase no Pazo da Peregrina de Bertamiráns o libro da xornalista amesá Narazet López: “Formigas nos pés”. En dita presentación estarán José Miñones, alcalde de Ames; Fran Alonso, director de Xerais; Xosé Antonio López Silva, profesor e filólogo; Armando Requeixo, crítico literario; Natividade González, concelleira de Cultura do Concello de Ames e a música e pintora, Celia Pía.

O departamento de Cultura do Concello de Ames organiza, dentro da programación das Bibliotecas Municipais para este mes de decembro, a presentación da primeira novela da xornalista Nazaret López. “Formigas nos pés”, de edicións Xerais. É un retrato do que somos como sociedade a través da mirada dunha muller á que todo se lle desmorona cando chega aos 50, e que se debe de redescubrir dende ese punto de devastación interna, para aprender a camiñar sen aqueles brazos que ela cría eternos.

Unha novela sobre unha ruptura, pero tamén unha obra na que se fala das mulleres, e da súa construción como “tribo” ante adversidades que lles depara a vida. Porque aínda que a protagonista é unha muller que entra na chamada xeración dos 50, tamén se reencontra con todas “elas”: ela mesma en diferentes etapas da súa vida, as súas amizades, a súa familia... E todo isto, tratando un tema universal como é a dor, e das fases que esta representa.

A autora da capa do libro é Celia Pía, unha música e pintora que tamén cobra importancia na novela, xa que moitas das súas músicas son utilizadas pola autora para representar diferentes momentos desta historia de superación.

Nazaret López é unha xornalista amesá que leva arredor de 15 anos traballando no departamento de Comunicación e na radio municipal do Concello de Ames. Anteriormente, traballou en medios de comunicación como na Televisión de Galicia, Televisión Española, e diferentes medios radiofónicos. Nazaret López conta cunha gran bagaxe dentro do mundo do teatro, con creación e dirección de diferentes obras. Agora, estréase no ámbito novelístico coa obra “Formigas nos pés”.

Presentación do libro Formigas nos pés de Nazaret López

• Presentación do libro Formigas nos pés de Nazaret López