O Concello de Ames publica os datos económicos da Rede Municipal de Comedores Escolares

Sábado, 30 de noviembre de 2019

No Consello Escolar Municipal celebrado esta semana no Pazo da Peregrina, en Bertamiráns, informouse dos custos e ingresos da xestión municipal dos comedores escolares, que ofrece na actualidade 1.400 menús diarios. Un Plan Económico Financeiro elaborado pola Universidade de Vigo que estima a evolución dos comedores municipais nos próximos dez anos.

A web do Concello de Ames recolle no apartado de Transparencia - Acción de Goberno os informes do Observatorio Municipal de Educación elaborados dende o ano 2016.

Neste ano 2019 faise público o Plan Económico Financeiro (PEF) elaborado pola Universidade de Vigo, a través do Grupo de Investigación de Economía Ecolóxica, Agroecoloxía e Historia e os profesores Xavier Simón Fernández e Xavier Martínez Cobas.

O PEF contén a información dos datos económicos da prestación actual e previsión para 2020, a proxección da demanda, así como a simulación de ingresos e gastos de 2020 a 2029 entre outros aspectos como as fontes de financiamento e custos de provedores.

O concelleiro de Educación, David Santomil, e o profesor Xavier Martinez Cobas presentaron os principais datos do PEF no Pleno do Consello Escolar Municipal de Ames, que pode descargarse nesta ligazón.

O contido do PEF permitirá que o goberno municipal poida traballar no deseño dos programas de conciliación da vida laboral e familiar, do que forman parte da Rede Municipal de Comedores Escolares.

Imaxe do Consello Escolar Municipal celebrado esta semana no Pazo da Peregrina

• Imaxe do Consello Escolar Municipal celebrado esta semana no Pazo da Peregrina