O amesán Borja Golán consegue o décimo sétimo campionato de España absoluto de squash que se disputou esta fin de semana no Milladoiro

Martes, 15 de febrero de 2022

As instalacións do Squash Club Santiago do Milladoiro acolleron esta pasada fin de semana o campionato de España absoluto de squash no que o amesán, Borja Golán, sumou o seu décimo sétimo título nacional. Golán venceu na final por tres sets a cero ao catalán Iker Pajares. Dende o ano 2002, no que gañou o seu primeiro campionato de España, o xogador amesán gañou dezasete campionatos nacionais. Nas últimas tres edicións impuxéronse Edmon López e Iker Pajares que conseguiu dous torneos nacionais consecutivos. Nesta edición, Borja Golán volveu a sumar un novo campionato de España ao seu palmares. Na final feminina, Cristina Gómez, impúxose a Pilar Etchechoury.

O campionato de España absoluto de squash disputouse entre os días 11 e 13 de febreiro nas instalación que ten o Squash Club Santiago no Milladoiro. Borja Golán xogaba ante o seu público e conseguiu o seu décimo sétimo campionato de España despois de gañarlle na final ao catalán Iker Pajares. Superou ao xogador de Sabadell en 54 minutos de partido cuns parciais de 11-5, 11-8 e 11-7 cun squash de máximo nivel e marcando en todo momento o ritmo do partido.

O xogador amesán levaba tres anos perdendo na final, primeiro ante Edmon López e despois con Iker Pajares. O xogador catalán atópase na actualidade entre as vinte e cinco mellores raquetas do mundo. Pero nesta edición Borja Golán xogaba ante o seu público e contaba co apoio da súa familia e conseguiu aos seus 39 anos un novo título nacional.

Borja Golán fixo unha valoración sobre o campionato disputado a pasada fin de semana no Milladoiro. “Nun torneo deste tipo sempre é importante que os primeiros partidos non sexan demasiado esixentes e eu este ano creo que tiven sorte co cadro que me tocou. Tocáronme xogadores difíciles pero pola outra parte do cadro ían os mellores, entón eu cheguei máis fresco que Iker á final e iso sempre se nota. Aínda así tiven que xogar o meu mellor squash para poder ganarlle”. Ademais destacou “este ano cheguei relaxado e iso sempre axuda porque xogas con menos tensión. Atopeime ben toda a semana e puiden desfrutar ao máximo de cada partido”.

Sobre a final, o xogador amesán explicou “saín moi concentrado, sabendo que non podía cometer erros. Ese era o camiño para poder ter opcións de ganar a final e a verdade é que saíron ben as cousas. Ese día movinme moi ben na pista, xoguei con moita confianza nos meus golpes e cando todo funciona é máis fácil”.

Ademais, Borja Golán destacou que hai unha gran xeración de novos xogadores de squash. “Nos últimos anos fixen bos partidos e xoguei tres finais do campionato de España, pero a nova xeración de xogadores está apertando moi forte e non puiden sumar novos títulos.  Eu seguín sempre con ilusión, adestrando ao máximo, e o deporte ao final sempre che dá novas alegrías e esta foi unha delas”.

De cara aos vindeiros meses Borja dixo que ata o mes de xuño vaise centrar en disputar diferentes campionatos internacionais e tamén xogará coa selección española o campionato do mundo en Exipto no mes de maio. O próximo torneo que vai disputar vai ser en Chicago o 23 de febreiro.

A concelleira de Deportes, Susana Señorís, destaca a figura de Borja Golán que “é unha referencia tanto a nivel nacional como internacional no mundo do squash. Dende o Concello de Ames dámoslle os parabéns por este novo campionato de España, pero tamén por seguir sendo un referente para moitos nenos e nenas do concello que comezan a practicar este deporte. Dende o Goberno municipal seguirmos apostando pola práctica deste deporte como xa estamos facendo nos últimos anos a través das Escolas deportivas de Ames”.

Novas relacionadas

AMSGO!: "O amesán Borja Golán gaña o 17º campionato de España absoluto de squash"

Borja Golán conseguiu o décimo sétimo campionato de España absoluto de squash

• Borja Golán conseguiu o décimo sétimo campionato de España absoluto de squash