Este xoves, 30 de novembro, celebrarase un pleno extraordinario sobre as actuacións da EDUSI Impulsa Ames

Miércoles, 29 de noviembre de 2023

Este xoves, 30 de novembro de 2023, ás 18.00 horas, celebrarase un pleno extraordinario solicitado polos grupos municipais de Espazo Común e do Bloque Nacionalista Galego, no que se debaterá sobre a situación actual das actuacións incluídas na EDUSI Impulsa Ames (actuacións rematadas e pendentes, así como sobre os prazos e previsións de execución). Tamén se abordará a previsión do goberno municipal para asumir o importe de cofinanciamento non executado a 31 de decembro de 2023. Debido ás obras que se están a realizar no salón de Plenos do Concello de Ames, a sesión celebrarase no Pazo da Peregrina. O pleno será emitido en directo a través da canle de YouTube do Concello de Ames.

O Pazo da Peregrina acollerá este xoves 30 de novembro, ás 18.00 horas, un pleno extraordinario no que a Corporación municipal debaterá sobre as actuacións da EDUSI Impulsa Ames. Esta sesión plenaria foi solicitada polos grupos municipais de Espazo Común e do BNG de Ames.

Deste xeito, a Corporación municipal debaterá sobre a situación actual das actuacións incluídas na EDUSI Impulsa Ames (actuacións rematadas e pendentes, así como sobre os prazos e previsións de execución). Tamén se abordará a previsión do goberno municipal para asumir o importe de cofinanciamento non executado a 31 de decembro de 2023.

Cómpre lembrar que o Concello de Ames foi un dos catro municipios de toda Galicia que foron seleccionados na segunda convocatoria europea de fondos FEDER para desenvolver estratexias DUSI. A contía da axuda concedida ascendeu a 5 millóns de euros, pero foi incrementada ata os 6.250.000 euros coa achega que puxo o propio Concello a través de fondos propios.

O plan Impulsa Ames conta con 5 liñas de actuación para a implantación de procedementos de e-administración e e-servizos; instalación de sensores para a detección temperá de inundacións na ribeira dio río Sar; posta en marcha dun sistema municipal de aplicacións para dispositivos móbiles; elaboración dun plan de mobilidade; e creación de carreiros escolares que conecten os núcleos urbanos de Bertamiráns e do Milladoiro cos centros de ensino destas localidades.

Dito plan tamén recolle a realización dunha auditoría enerxética e mellora dos índices de consumo de enerxía nos edificios públicos; mellora dos índices de consumo de enerxía nas vías públicas de Bertamiráns; eliminación de barreira e mellora da accesibilidade en Bertamiráns e no Milladoiro; creación dunha améndoa central que vertebre o núcleo urbano de Bertamiráns; creación dunha zona verde no centro do casco urbano do Milladoiro e de novos percorridos ambientais; creación dun centro multifuncional no Milladoiro; e maila realización dun programa de inserción de colectivos desfavorecidos.

El Correo Gallego: "Ames reconoce que solo podrá certificar el 73 por ciento de las actuaciones del plan Edusi"

La Voz de Galicia: "Ames renuncia a los proyectos de transporte y de vivienda social con cargo a fondos Edusi"