Miércoles, 29 de junio de 2022

As actividades do Ames Saudable, organizadas ao longo do ano pola Concellaría de Promoción de Saúde, adáptanse ao período estival co programa “Activa Ames Verán”, que permitirá gozar á veciñanza amesá de sesións guiadas de ioga terapéutico, taichi tradicional, chikung e marcha nórdica do 4 de xullo ao 31 de agosto. Cada proposta realizarase por un período de 15 días, os luns e mércores no Milladoiro, no entorno da piscina municipal, e os martes e xoves en Bertamiráns, nos xardíns do Pazo da Peregrina, sempre a partir das 10:00 horas. As actividades serán gratuítas e non cómpre inscrición previa.

A Concellaría de Promoción de Saúde continúa no verán coas súas propostas para o coidado de saúde física e emocional, ofrecendo en xullo e agosto sesións de balde de ioga terapéutico, taichi tradicional, chikung e marcha nórdica no Milladoiro e en Bertamiráns, baixo o programa “Activa Ames Verán”. Con esta serie de propostas, que se realizarán polas mañás e de xeito bisemanal nas dúas principais vilas amesás, refórmanse as actividades habituais do Ames Saudable para encaixalas no meses estivais, como o programa SaúdeAndo, que fai un parón entre xuño e setembro.

Deste xeito, do 4 de xullo ao 31 de agosto realizaranse por quincenas as actividades xa enumeradas, de 10:00 a 11:00 horas. As sesións de ioga terapéutico abrirán e pecharán o programa, do 4 ao 14 de xullo e do 16 ao 31 de agosto; as de taichi tradicional e chikung serán do 18 ao 28 de xullo, mentres que as de marcha nórdica desenvolveranse do 1 ao 11 de agosto. No caso da marcha nórdica, a actividade durará media hora máis, e rematará ás 11:30 horas.

No Milladoiro, o programa “Activa Ames Verán” terá lugar os luns e os mércores, no entorno da piscina municipal, mentres que en Bertamiráns as sesións serán os martes e os xoves, nos xardíns do Pazo da Peregrina. As propostas son gratuítas, sen inscrición previa, e o único material propio necesario é unha esteira para o ioga, o taichi e o chikung. No caso da marcha nórdica, prestaranse bastóns se fose necesario. Para solicitalos, cómpre enviar unha mensaxe ao enderezo electrónico promociondasaude@concellodeames.gal.

El Correo Gallego: "Sesións guiadas de ioga, taichi, chikung e marcha"

• Ames Saudable saca ao exterior sesións de ioga terapéutico, taichi, chikung e marcha nórdica co programa “Activa Ames Verán”