Ames Radio organiza o martes, 21 de maio, un debate electoral na Casa da Cultura de Bertamiráns

Jueves, 16 de mayo de 2019

Seis das sete forzas políticas que concorren ás eleccións municipais do próximo 26 de maio daranse cita no debate electoral que Ames Radio organiza o próximo martes, 21 de maio, ás 20:30 horas, na Casa da Cultura de Bertamiráns. As cabezas de lista e candidatas a alcaldía de Ames, Ramón Argibay (PP), José Miñones (PSdeG), Quique Costas (Ames Novo), Genma Otero (Contigo Podemos), David Santomil (BNG) e José Ramón Oulego (Ciudadanos Partido de la Ciudadanía), confirmaron a súa presenza nun debate que será retransmitido por Ames Radio e tamén en streaming a través da canle de Youtube de Mediacebstream. O debate será moderado pola xornalista de Ames Radio, Nazaret López, e aberto ao público en xeral. A candidata de Compromiso por Galicia declinou a invitación a participar no mesmo por problemas de axenda.

O debate estará estruturado en seis bloques. No primeiro e último, as cabezas de lista de cada formación terán un minuto de intervención para unha exposición inicial e unha final. Na parte central do debate, abordaranse catro bloques: un primeiro sobre Benestar Social, Sanidade, Igualdade e Mocidade; un segundo sobre Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes; un terceiro que versará sobre Infraestruturas, Mobilidade, Transporte e Medio Ambiente; e un cuarto en torno a Economía, Facenda, Turismo e Promoción Económica. Os candidatos e candidata contarán cun tempo de dous minutos para a exposición de cada temática e un minuto despois das intervencións para o debate de cada bloque.

Orde de intervención
As instalación de Ames Radio acolleron esta mañá a realización do sorteo para establecer a orde de intervención de cada candidato/a nos diferentes bloques establecidos no debate. Elixiuse un formato de rotación en cada bloque, logo da extracción dos nomes para determinar a orde na exposición inicial. Así, David Santomil (BNG) será o encargado de abrir a exposición inicial, José Miñones (PSdeG) o primeiro bloque temático, Genma Otero (Contigo Pódese) o segundo bloque, José Ramón Oulego (Ciudadanos Partido de la Ciudadanía) o terceiro, Ramón Argibay (PP) o cuarto e Quique Costas (Ames Novo) abrirá a exposición final.

Retransmisión do debate
O debate electoral poderá seguirse a través de Ames Radio (107.2FM) en en streaming a través do propio servizo de escoita da radio nesta web municipal e a través da canle de Youtube de Mediacebstream. O propio día do debate poderase acceder a esta canle a través dun banner fixo situado na cabeceira desta páxina web www.concellodeames.gal.