>Encontros literarios: "Protocolo e Imagen: Relevancia protocolaria de la imagen"

Jueves, 18 abril, 2024
Ás 20:30 horas

O xoves 18 de abril, Margareita Murillo presenta no Pazo da Peregrina de Bertamiráns "Protocolo e Imagen: Relevancia protocolaria de la imagen". O acto estará presentado polo alcalde de Ames, Blas García. Tamén asistirá a concelleira e deputada provincial Natividade González.

Segundo a súa autora, o propósito deste ibro é convidar aos lectores a explorar a súa propia relación coa vestimenta, e comprender e descubrir a importancia e o potencial da imaxe persoal para crear unha representación propia positiva e auténtica.

O libro está dividido en dez bloques temáticos, nos que se exploran os códigos de vestimenta en diversos contextos específicos.

O departamento de Bibliotecas municipais de Ames organiza unha nova edición dos Encontros Literarios. Estas presentacións, que serven para dar a coñecer novas autoras, autores e proxectos literarios á veciñanza amesá, contaron cunha ampla participación ao longo das edición de 2021 e 2022.