> Cinema: "O gran camiño"

Miércoles, 30 marzo, 2022
ás 20:00 horas

O Concello súmase ao Ciclo Mestre Mateo e proxectará as oito películas nominadas nas categorías de mellor longametraxe e mellor documental. Neste senso, o filme candidato a mellor documental nos XX Premios Mestre Mateo, “O gran camiño”, será proxectado este 30 de marzo, ás 20:00 horas, na Casa da Cultura de Bertamiráns. Os convites, de balde, xa se poden retirar na Billeteira electrónica do Concello de Ames. Estarán presentes na sesión os directores, produtores e guionistas, Alba Prol Cid e Raúl García, que impartirán un coloquio.

“O gran camiño” é un documental narrado en primeira persoa por Alba Prol Cid e Raúl García, directores, produtores e guionistas do proxecto. Para realizar o filme, os dous cineastas decidiron emprender unha aventura de miles de quilómetros polas grandes rutas pedestres do mundo.

O Pacific Crest Trail dos EUA, o Camiño Inca ao Machu Picchu, a ruta xaponesa ancestral Kumano Kodo ou o Camiño de Santiago. Todas estas andainas serven para achegarse á xente dos camiños, cos que se tratan temas universais como as fronteiras, o amor, os conflitos sociais, a espiritualidade ou o coidado do noso planeta.