Suspendido o programa Nadal Lúdico 2021 por “responsabilidade” ante a situación epidemiolóxica na comunidade educativa

Martes, 21 diciembre, 2021
A Concellaría de Educación tomou a decisión de suspender a realización dos programas Lúdicos de Nadal, previstos entre os días 22 de decembro de 2021 e 7 de xaneiro de 2022, nun acto de “responsabilidade”, segundo o concelleiro David Santomil. Estas actividades concentran a unha gran cantidade de alumnado de diferentes idades e centros escolares amesáns, nun momento no que a situación epidemiolóxica nesta franxa de idade non é favorable.

Durante os últimos días a comunidade educativa do concello de Ames está rexistrando un forte incremento de casos positivos por Covid-19, que afecta tanto o alumnado e ao persoal dos programas de conciliación municipais. Ademais, os alumnos e alumnas de varios centros do concello esperan os resultados de probas diagnósticas, ou ben permanecen en corentena nos seus fogares.

A Concellaría de Educación suspendeu estas actividades de conciliación tras unha reunión que tivo lugar onte, luns 20 de decembro. Durante a tarde, Educación enviou unha comunicación a cada unha das familias afectadas coas explicacións do concelleiro, David Santomil.