Resolución provisional e xustificación do PEL REACTIVA

Jueves, 25 marzo, 2021
O Concello de Ames, a través da Concellaría de Promoción Económica e Emprego, informa da resolución provisional do PEL REACTIVA que foi publicada este xoves, 25 de marzo, no Boletín Oficial da Provincia.

Informáse da resolución provisional do PEL REACTIVA que foi publicada este xoves, 25 de marzo, no Boletín Oficial da Provincia.

As persoas beneficiarias deben facer a correspondente xustificación das axudas PEL REACTIVA. Para iso deben achegar a través da Sede electrónica do Concello de Ames a seguinte documentación:

-Anexo cuberto de xustificación das axudas PEL Reactiva.
-Facturas e xustificantes de pago admisibles, segundo se indica no anexo.
-Fotografía da publicidade.
-Certificado de estar ao corrente coa Axencia Tributaria de Galicia.

Na Sede electrónica do Concello de Ames, debaixo do apartado de Trámites en liña, habilitouse un procedemento que se denomina Plan de Emprego Local-Xustificación PEL REACTIVA. A través de dito trámite pódese achegar a documentación requirida.