Publícase unha convocatoria de subvencións para actuacións de rehabilitación para o ano 2021

Miércoles, 24 marzo, 2021
O Concello de Ames informa sobre a resolución do 5 de marzo de 2021 pola que o Instituto Galego da Vivenda e Solo se convocan distintas liñas de subvencións para actuacións de rehabilitación para o ano 2021.

Para dispor de máis información podes consultar a resolución publicada no DOG.

Dita convocatoria recolle actuacións de rehabilitación de edificios e/ou vivendas para fomento da conservación, da mellora da seguridade de utilización e da accesibilidade en vivendas. Ademais, recóllense axudas para actuacións de rehabilitación ou renovación de edificios e vivendas situadas nos ámbitos das ARI dos Camiños de Santiago, nos que se inclúe os Camiño de Santiago que pasan por o noso concello.