Información sobre as mensaxes enviadas ao servizo municipal WhatsAmes do 1 ao 5 de setembro

Martes, 6 septiembre, 2022
Debido a un erro no aplicativo xa solucionado, as mensaxes enviadas pola veciñanza ao servizo municipal WhatsAmes entre o 1 e o 5 de setembro non foron recibidas. Neste senso, pídese ás persoas que empregaron a liña de comunicación neste período que volvan deixar as súas dúbidas, queixas ou suxestións, a través da aplicación móbil WhatsApp, no número 606 71 41 63.

O WhatsAmes resolve dúbidas e recibe queixas e suxestións da veciñanza, á que se trata de responder nun período de 24 horas dende a recepción das mensaxes. A través de WhatsApp, facilítase información directamente, ponse en contacto ao veciño ou veciña co departamento municipal axeitado, ou ben remíteselles a outras administracións, no caso de que o Concello de Ames non conte coas competencias requiridas, como na solicitude de axudas a nivel autonómico ou estatal.

Dende o Concello lémbrase que o WhatsAmes non pode atender incidencias, queixas ou mensaxes que requiran o emprego datos persoais, debido ás normas de protección de datos vixentes. Así mesmo, hai outros casos nos cales cómpre acudir directamente aos rexistros municipais, co fin de presentar documentación para algunha solicitude que teña que realizarse por esta canle oficial.