Información de interese sobre os servizos que presta a empresa Monbus no concello de Ames tras as novas restricións

Viernes, 5 febrero, 2021
O Concello de Ames, a través da Concellaría d Mobilidade, informa sobre a información que publica a empresa Monbus na súa páxina web tras as novas restricións. Debido ao aumento de restricións en todo o panorama nacional, os servizos de Monbus sufrirán modificacións a partir do día 6 de febreiro. En toda España mantéñense as restricións de mobilidade nocturna, polas que Monbus lembra aos seus usuarios que os movementos nocturnos só estarán permitidos por cuestións laborais, sanitarias ou de asistencia. Calquera desprazamento dentro da franxa restrinxida deberá estar xustificado.

Tras a publicación do DOG nº16-Bis, do 26 de xaneiro de 2021 onde se recollen as medidas de prevención para a Comunidade Autonóma de Galicia e a suspensión de actividades como o ensino universitario en modalidade presencial, a limitación horaria das diferentes actividades comerciais e o peche total da hostalería, Monbus anuncia unha reformulación dos servizos para partir do día 6 de febreiro. Para máis información pódese acceder á web da empresa Monbus.

Segundo a resolución do 3 de febreiro de 2021 pola que se habilitan determinadas medidas no ámbito dos servizos de transporte público regular e interurbanos de viaxeiros en Galicia, os servizos da Comunidade Autónoma reduciranse segundo o estipulado nesta resolución.

Devanditos cambios realizaranse en servizos de sábado, domingos e festivos e aqueles que teñan saídas a partir das 18:00 h de luns a venres (estes últimos en traxectos de máis de 50 quilómetros).

Garántese a continuidade dos servizos e actividades tales como os servizos sanitarios, centros laborais ou actividades educativas. Actualización do estado dos servizos Monbus está a seguir atentamente a evolución da actual situación sanitaria e as recomendacións recibidas por parte das administracións públicas. A información sobre o estado dos servizos irase actualizando constantemente nesta publicación e a través de redes sociais.

• XG 614: Comarca de Verín
  • XG 621: Sur da comarca do Condado, Este da de Vigo e termo municipal de Tui
  • XG 622: Norte das comarcas da Paradanta e O Condado
  • XG 623: Lugo - Ourense - Vigo, con anexos
  • XG 625: Comarca do Morrazo
  • XG 626: Sur da comarca do Salnés e termo municipal de Poio
  • XG 627: Norte da comarca do Salnés e termo municipal de Catoira
  • XG 628: Metropolitano de Pontevedra
  • XG 640: Noroeste das comarcas de Ferrol e Ortegal
  • XG 648: Monforte de Lemos - Sarria - Lugo, con anexos
  • XG 802Lugo – Santiago de Compostela, con anexos
  • XG 804: Oeste da comarca de Santiago
  • XG 807: Sur da comarca de Santiago
  • XG 817: Eixo Atlántico e conexións con Lugo, Lalín e Fisterra, con anexos
  • XG 847: Comarca do Barbanza
  • XG 860: Comarca de Tabeirós-Terra de Montes
  • XG 871: Norte da comarca de Betanzos, sur da de Ferrol e oeste da de Eume

Actualización do estado dos servizos

Calquera persoa que precise información, pode solicitala por teléfono (982 29 29 00), enderezo electrónico (info@monbus.es) ou a través das redes sociais (FacebookTwitter, e Instagram).