Pestanas principais

Carné de usuario/a das piscinas municipais descubertas

sábado, 1 Xuño, 2019 a domingo, 15 Setembro, 2019
Tramite activo:
Aberto

PARA QUE (FINALIDADE)

Solicitar o carné de usuario/a das piscinas municipais descubertas de Bertamiráns e do Milladoiro durante a época estival.

QUEN PODE FACELO

As persoas que estean empadroadas no Concello de Ames.

COMO SE FAI

Para solicitar a tarxeta de usuario é preciso presentar a solicitude cuberta, unha foto actualizada orixinal tamaño carné por cada usuario novo ou carné do ano anterior se fose o caso, e a folla de autoliquidación selada pola entidade bancaria. Esta última poderá solicitarse nas oficinas de recadación ou no correo electrónico ames@canaltributos.com. Os/as usuarios/as tamén poderán tramitar directamente a súa autoliquidación nesta páxina web no apartado de Trámites e servizos – Oficina Virtual tributaria.

CANDO

As solicitudes poderán presentarse a finais do mes de maio e comezos do mes de xuño.

ONDE

• Presencialmente: No Departamento de Deportes da Casa da Cultura do Milladoiro e na Oficina de Deportes de Bertamiráns, situada na Casa do Concello.
  • A través da Oficina Virtual Tributaria (só o pago da autoliquidación).

PREZO

Ofértanse varios tipos de abono: o familiar de tempada (no que se inclúen pais e fillos menores de 18 anos, e engadirá aos fillos menores de 25 anos cando estes non dispoñan de ingresos propios) que custará 20 euros; o individual para toda a tempada, de 14 euros, e o abono de tempada para menores de idade, de 7 euros. Tamén haberá abonos mensuais, de 7 euros para maiores de idade e de 5 euros para menores de 18 anos, ademais de facilidades para familias numerosas e con poucos recursos. Neste sentido, o terceiro irmán/a en abono, menor de 18 anos, terá unha redución do 50%. Os menores de 4 anos quedan exentos de pago.

DEPARTAMENTO TÉCNICO RESPONSABLE

Departamento de Deportes.

Os interesados/as poden solicitar información e os impresos na Casa da Cultura do Milladoiro, no teléfono 981 535 940, ou na Oficina de Deportes de Bertamiráns (Casa do Concello), no teléfono, 619 842 504, en horario de luns a venres entre as 9:00 e as 14:00 horas.

CONCELLARÍA RESPONSABLE

Concellaría de Deportes