Pestanas principais

Tramitación para a obtención de licencia de animais potencialmente perigosos.

Telefónico
Sede Electrónica
martes, 1 Xaneiro, 2019 a martes, 31 Decembro, 2019
Tramite activo:
Aberto

PARA QUE, FINALIDADE

• Obter licencia para poder posuír un can potencialmente perigoso.

QUEN PODE FACELO

• Aquelas persoas que teñan un can potencialmente perigoso e que sexan maiores de idade. Deberá solicitarse no concello de residencia do propietario do animal, pese a non ser coincidente co concello de residencia do animal.

COMO SE FAI

• Cubrir a instancia correspondente de licencia de animais potencialmente perigosos.
  • Aportar toda a documentación  que indica a instancia específica.
  • Darlle rexistro, presencial ou telemático.

CANDO
No momento que se pase a ser posuidor dun can potencialmente perigoso.

ONDE

• Sede Electrónica.
  • Presencialmente: No Rexistro municipal / No departamento de Medio Ambiente.
  • A través do formulario electrónico.
  • Por teléfono:  981 883 002 Extensión 2104.

DOCUMENTACIÓN

• Fotocopia compulsada do documento de identidade.
  • Fotografía tamaño carné para a súa colocación na tarxeta acreditativa da licenza.
  • Certificado de antecedentes penais. Pódese   autorizar ao Concello de Ames a consultar a certificación negativa de antecedentes penais.
  • No caso de que o interesado posúa antecedentes penais deberá aportalos pola súa conta, ben solicitándoos presencialmente ou telemáticamente á Xerencia territorial de Xustiza de Galicia.
  • Xerencia Territorial de Xustiza de Galicia.
  • Non ter antecedentes por infraccións graves ou moi graves da Lei 50/1999 do 23 de decembro con algunha das sancións accesorias das previstas no apartado 3 do artigo 13. - Lugar de obtención do certificado (tamén pódese obter por correo): Delegacións provinciais da Consellería de Medio ambiente (A Coruña: 981-18.45.39/981- 18.45.85, Lugo: 982-29.45.22, Ourense: 988-38.65.68, Pontevedra: 986-80.54.69).
  • Certificado de capacidade física e aptitude psicolóxica, expedidos polos directores dos centros de recoñecemento que estean debidamente autorizados (RD 2272/1985 do 4 de decembro e RD 772/1997 do 30 de maio) ou fotocopia compulsada..
  • Documento acreditativo de formalización dun seguro de responsabilidade civil, cunha cobertura mínima de 125.000,00 euros ou fotocopia compulsada. Este seguro debe renovarse anualmente. E Fotocopia compulsada do resgardo de pago bancario do seguro de responsabilidade civil, cunha cobertura mínima de 125.000,00 euros.

PREZO

De balde