Pestanas principais

Certificado urbanístico

Presencial
Online
Sede Electrónica
Martes, 1 xaneiro, 2019
Tramite activo: 
Aberto
PARA QUE (FINALIDADE):

O procedemento "certificado urbanístico" regula a concesión de calquera certificado oficial da área territorial municipal relativa ao réxime aplicable a unha facenda urbana parcela ou lote. En particular:

  • Certificados de explotación urbana.
  • Certificados para rexistrar propiedades no Rexistro de Inmobles.
  • Outros certificados (por exemplo: de correspondencia de numeración, de existencia de licenza, etc.).
QUEN PODE PRESENTAR UNHA SOLICITUDE:

Calquera persoa física ou xurídica que pretenda obter un certificado de urbanismo.

COMO E ONDE FACER O PROCESO:

Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite" da Sede electrónica. Se o interesado non utiliza a sede electrónica, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

DOCUMENTACIÓN:

  • Solicitude de certificado urbanístico.
  • Plano de localización. Plano do inmoble/parcela/edificio obxecto de tales informacións.
  • Xustificante de pago das taxas segundo a ordenanza vixente.
MÁIS INFORMACIÓN:
  • Nome: Certificado urbanístico.
  • Unidade tramitadora: Urbanismo.
  • Inicio do procedemento: A instancia de parte.
  • Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.
  • Órgano de resolución: Alcaldía ou Xunta de Goberno Local.
  • Carácter silencio administrativo: Silencio positivo.
  • Prazo de execución: 3 meses.
  • Recurso aplicable:Potestativo de reposición / Contencioso - administrativo.
  • Taxas/Impostos: Consultar a ordenanza fiscal do apartado de normativa.

+ info