Pestanas principais

Teléfonos e correos electrónicos de contacto dos departamentos municipais e da Deputación da Coruña

Venres, 3 abril, 2020
O Concello de Ames informa que, dende este luns 16 de marzo de 2020 e durante o tempo que dure o estado de alarma declarado polo Goberno do Estado, se pecha totalmente a atención presencial nas oficinas municipais, agás aqueles servizos que son considerados esenciais: oficinas centrais de rexistro de Bertamiráns e do Milladoiro; servizo municipal de novas tecnoloxías; servizos sociais; brigada municipal de obras e servizos; brigada municipal de medio ambiente; cemiterio municipal; seguridade e emerxencias; servizo de conserxería; e servizo de limpeza municipal.
A atención nestes servizos esenciais serán unicamente a través do teléfono e de xeito telemático. A atención presencial motivada unicamente en razóns de urxencia precisará cita previa. Para presentar documentación por rexistro utilizarase o Rexistro Telemático, accesible dende a Sede electrónica do Concello.