Suspendida parte das actividades do “Nadal con Ames na Rúa”, entre elas as Prebadaladas ou os obradoiros

Martes, 21 decembro, 2021
Unha meirande parte das actividades orixinalmente programadas no itinerario de Nadal da Concellaría de Promoción Económica, “Nadal con Ames na Rúa”, quedan suspendidas polo aumento de casos de coronavirus no concello, en especial nas franxas de idade máis baixas. Este incremento de contaxios provoca que as propostas que requirían de certa interacción das persoas participantes xa non sexan adecuadas.

Todos os obradoiros de Nadal, tanto en Bertamiráns como no Milladoiro, así como o programa de conciliación “Concilia co Comercio” quedan cancelados. As empresas que xestionaban estas actividades xa foron avisadas durante a xornada de onte, luns 20 de decembro.

Neste senso, pronunciouse a concelleira de Promoción Económica, Ana Belén Paz, que gabou a colaboración e a comprensión das empresas afectadas, todas de orixe amesá. “Debemos mostrar responsabilidade nestas datas, polo que decidimos cancelar as actividades nas que non estaba garantido o respecto da distancia de seguridade. Estamos contacto coas empresas, 100% amesás, que entenderon perfectamente que o máis importante é a saúde das veciñas e veciños”.

No que respecta ás actividades para a cativada, quedan suspendidos o Pasarrúas e a Visita Disney, inicialmente programados para o 23 e o 24 de decembro. Non obstante, manterase a visita á Casa de Papa Noel, xa que se poderá respectar a distancia de seguridade entre familias.

Os concertos do Amesson continúan na programación, mais o público que asista permanecerá sentado. Ademais, esixirase a presentación do pasaporte Covid á entrada aos espectáculos de música en directo.

Finalmente, o evento das Prebadaladas, que se recuperaba despois do seu éxito en 2019, non poderá realizarse debido ás restricións anunciadas este fin de semana, que aluden á imposibilidade de facer actos de pé nos que se sirvan aperitivos, sen esquecer a crecente cifra de casos no concello.