Ex., 26-06-2024
Venres, 24 maio, 2024
O Concello de Ames, a través das Concellarías de Medio Ambiente e de Xuventude, abre o prazo de matrícula para o programa de campamentos municipais de verán 2024. Este servizo está dirixido á rapazada que estea cursando os niveis de infantil, primaria, secundaria ou bacharelato. Trátase dunha oferta lúdica e formativa de desenvolvemento persoal concibida para, de xeito progresivo, dotar aos nenos/as e mozos/as das ferramentas precisas para lograr a súa autonomía e independencia, e fomentar a convivencia, a cooperación, o respecto e un xeito saudable ao tempo que os achega ao medio natural, ao deporte e á cultura.
Venres, 24 maio, 2024
Premendo na ligazón que está ao pé deste aviso pódese obter o menú das escolas infantís municipais de Ames para esta semana. Este menú foi elaborado pola nutricionista municipal do Concello de Ames.
Venres, 24 maio, 2024
Premendo nas ligazóns que están ao pé deste aviso pódense obter os menús da Rede de Comedores Escolares (almorzos, xantares e merendas). Estes menús foron elaborados pola nutricionista municipal do Concello de Ames.
Xoves, 23 maio, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai público o anuncio cos resultados da baremación dos méritos presentados polos/as aspirantes para a cobertura dunha praza de traballador/a social. Trátase dunha praza por concurso-oposición do art. 2.1 da lei 20/2021 incluída na oferta extraordinaria de emprego público de 2022 (estabilización). Previamente publicáronse os anuncios publicados no BOP de catro procesos selectivos para cubrir as prazas de estabilización de emprego temporal incluídas na oferta de emprego público de 2022 por concurso-oposición.
Martes, 21 maio, 2024
O Concello de Ames, a través das Concellarías de Medio Ambiente e Xuventude, informa sobre o resultado do sorteo de prazas para participar no programa municipal de Campamentos de verán 2024. Unha vez publicadas as listas definitivas e mailas listas co resultado do sorteo, a partir do 22 de maio poderase facer a matrícula nos campamentos de verán.
Martes, 21 maio, 2024
Un equipo da Policía Nacional vaise desprazar a Ames co obxectivo de facilitar a renovación ou expedición do Documento Nacional de Identidade electrónico (DNIe) á veciñanza. Tras a primeira fase de recepción dos cidadáns e da documentación, que se fará o día 20 de xuño, os integrantes do equipo móbil da Policía Nacional procederán á impresión física dos DNIs na oficina central de Santiago. Posteriormente, volverán a Ames para entregalos o 21 de xuño. É preciso que os cidadáns acudan de xeito presencial en ambas fases do proceso.
Xoves, 16 maio, 2024
O Concello de Ames, a través do departamento de Persoal, fai público o anuncio do DOG de declaración como persoal laboral fixo da praza de axudante – preparador/a deportivo/a.
Xoves, 16 maio, 2024
O Concello de Ames informa sobre a publicación das listaxes definitivas de admitidas/os no programa municipal de Campamentos de verán 2024. O sorteo dos campamentos nos que se superou o límite de prazas realizarase o luns día 20 de maio no salón de plenos da Casa do Concello ás 12:00 horas. O resultado do sorteo e a lista de agarda publicarase o 21 de maio.