Solicitude de licenza de actividade

Sede Electrónica
Martes, 1 xaneiro, 2019
Tramite activo:
Aberto
PARA QUE (FINALIDADE):

A Solicitude de Licenza de Actividade deberá presentarse para solicitar a licenza de apertura (ou para a modificación substancial da que xa dispoña) de establecementos destinados a espectáculos públicos ou actividades recreativas (art. 41 Lei 9/2013, do 19 de decembro, do emprendemento e da competitividade económica de Galicia).

Será precisa a obtención de licenza ou autorización para:

• A apertura de establecementos e a celebración de espectáculos públicos ou actividades recreativas que se desenvolvan en establecementos públicos cunha capacidade superior a 500 persoas, ou que presenten unha especial situación de risco, de conformidade co disposto na normativa técnica en vigor.
  • A celebración de espectáculos e actividades extraordinarias e, en todo caso, os que requiran a instalación de escenarios e estruturas móbiles.

Circular en relación as autorizacións municipais para verbenas e festas populares en Galicia.

• A celebración dos espectáculos públicos e actividades recreativas ou deportivas que se desenvolvan en máis dun termo municipal da comunidade autónoma, conforme o procedemento que regulamentariamente se estableza.
  • A celebración dos espectáculos e festexos taurinos.
  • A apertura de establecementos e a celebración de espectáculos públicos ou actividades recreativas cuxa normativa específica esixa a concesión de autorización.
QUEN PODE PRESENTAR UNHA SOLICITUDE:

Con anterioridade á apertura do establecemento público ou ao inicio do espectáculo público ou actividade recreativa, quen exerza a súa titularidade ou as persoas encargadas da súa organización.

COMO E DONDE FACER O PROCESO:

Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite" da Sede electrónica. Se o interesado non utiliza a sede electrónica, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

DOCUMENTACIÓN:
  • Solicitude de Licenza de Actividade.
  • No caso de actuar en representación, copia dos documentos de identidade do representante e o solicitante, coa autorización escrita dese último ou copia de poder para representalo.
  • Proxecto técnico, entendido como o conxunto de documentos que definen as actuacións que se van a desenvolver, co contido e detalle que lle permita á Administración coñecer o obxecto delas e determinar o seu axuste á normativa urbanística e sectorial aplicable. O proxecto que se presente incluirá o contido mínimo previsto pola normativa sobre prevención e seguridade en materia de incendios, deberá estar asinado polo/a técnico/a competente e deberá conter os datos e requisitos da normativa específica sobre edificación, prevención e control ambiental que sexan de aplicación aos proxectos construtivos e de actividades. No caso de verbenas e festas populares, cando se vaia a utilizar un escenario ou estrutura móbil, en lugar do proxecto técnico achegarase a seguinte documentación:
    • Seguro de responsabilidade civil.
    • Información sobre o tipo de espectáculo, previsión aproximada de asistencia de público e horario da actuación.
    • Boletín eléctrico da instalación (asinado polo técnico competente)
    • Declaración de conformidade da fabricante CE e copia da documentación da ITV conforme, correspondente ao escenario móbil ou documento análogo acreditativo do estado de idoneidade do mesmo (asinado por técnico competente).
  • Plan de emerxencia, plan de autoprotección, memoria de mobilidade ou estudo de avaliación da mobilidade xerada, estudo de impacto acústico e dispositivo de asistencia sanitaria, redactados de conformidade coa normativa vixente, e sempre que os seus contidos non se incorporasen ao proxecto técnico. Para verbenas e festas populares, o plan de autoprotección só será obrigatorio nos casos:
    • Espazos cerrados con capacidade igual ou superior a 2.000 persoas, ou cunha altura de evacuación igual ou superior a 28 m.
    • Instalacións cerradas desmontables ou de tempada con capacidade ou aforamento igual ou superior a 2.500 persoas.
    • Ao aire libre, en xeral, aquelas con unha capacidade igual ou superior a 20.000 persoas.
  • Declaración da persoa titular ou organizadora, se é o caso, onde faga constar o compromiso de contratación dos seguros requiridos.
  • Documentación requirida pola normativa sobre ruídos, quentamento, contaminación acústica, residuos e vibracións e, en todo caso, a que determine a normativa sobre prevención e control ambiental segundo corresponda en función das características do establecemento e das actividades que se van a desenvolver nel.
  • Documento acreditativo da designación, por quen solicite a licenza, da persoa que debe asumir a responsabilidade técnica da execución do proxecto e que debe expedir a certificación que acredite a adecuación do establecemento á licenza outorgada, no cal debe constar o nome, a dirección e a titulación e habilitación profesional da persoa designada.
  • A solicitude de licenza urbanística, se é o caso, acompañada pola documentación requirida pola normativa urbanística.
  • Xustificante de pago da taxa segundo a ordenanza vixente.
MÁIS INFORMACIÓN:
  • Nome: Solicitude de Licenza de Actividade.
  • Unidade tramitadora: Urbanismo.
  • Inicio do procedemento: A instancia de parte.
  • Tipo de interesado: Persona física ou xurídica.
  • Órgano de resolución: Alcaldía.
  • Carácter do silencio administrativo: Silencio positivo.
  • Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso administrativo.
  • Taxas/Impostos: Consultar a ordenanza fiscal do apartado de normativa.