Desata a lingua! Concurso radiofónico de teatro lido

O Concurso Radiofónico de Teatro Lido, Desata a Lingua! pretende dinamizar dun xeito lúdico o uso oral e escrito do galego entre a mocidade amesá a través da creatividade. Intenta, ademais, fomentar o gusto polo teatro e o achegamento á radio municipal.

O alumnado participante participa nunha xornada de formación na que se lle achegan nocións de locución e guionización e recursos para crear as súas propias pezas de teatro lido. As pezas grávanse e emítense todas na radio municipal. Toda a veciñanza pode participar na escolla do premio do público. Os premios entréganse nunha gala á que asiste todo o alumnado participante.

É unha actividade organizada entre as concellerías de Comunicación, mocidade e Normalización Lingüística