Volve o autocine con motivo do 8M coa proxección do filme María Solinha

Xoves, 25 de febreiro de 2021

O Concello de Ames, a través da Concellaría de Benestar Social e Igualdade, ten programadas unha serie de actividades para conmemorar o Día da Muller, que se conmemora o 8 de marzo. Unha das actividades previstas é a proxección do filme María Solinha, dirixida por Ignacio Vilar. Esta película proxectarase nunha nova sesión de Autocine, o venres, 5 de marzo, ás 19.30 horas, na explanada do Supercor, na rúa Agro do Medio, no Milladoiro. Para asistir a dita sesión de Autocine, que gratuíta, é necesario reservar entrada premendo nesta ligazón.

A Concellaría de Benestar Social e Igualdade vai a organizar unha nova sesión de Autocine, desta volta para ver o filme María Solinha, con motivo da conmemoración do día da Muller, que se celebra o vindeiro 8 de marzo. Esta sesión de autocine realizarase o venres, 5 de marzo, ás 19.30 horas, na explanada do Supercor, na rúa Agro do Medio, no Milladoiro. A apertura de portas será ás 18.30 hora para poder acceder ao recinto.

María Solinha, esta dirixida por Ignacio Vilar e producida por Vía Láctea e maila Televisión de Galicia. Esta película está protagonizada polas actrices Laura Míguez e Grial Montes. Antes da proxección farase a presentación do filme por parte do seu director, Ignacio Vilar. Para asistir a dita sesión de Autocine, que gratuíta, é necesario reservar entrada premendo nesta ligazón.

Nos vindeiros días darase a coñecer a programación completa que está preparando a Concellaría de Benestar Social e Igualdade para conmemorar o Día da Muller.

Por este motivo, o Concello de Ames vén de publicar un bando no que se informa da prohibición de estacionamento no aparcamento da rúa Agro do Medio, na explanada do Supercor, no Milladoiro. Non se poderá estacionar dende as 23.45 horas do día 4 de marzo ata as 23.45 horas do día 5 de marzo.

Autocine María Solinha.

• Autocine María Solinha.