Un grupo de 34 rapaces e rapazas participan no último campamento deste verán na granxa escola Kiriko

Mércores, 28 de agosto de 2019

Esta mañá, ás 10.30 horas, partiu cara Fornelos de Montes (Pontevedra) un grupo de 34 rapaces e rapazas de 6 a 14 anos, para participar no último campamento que organiza o Concello de Ames durante este verán. Estarán ata o luns 2 de setembro na granxa escola Kiriko, onde os nenos e nenas gozarán dun entorno natural único e dos costumes do rural. Para os meses de xuño, xullo, agosto e setembro organizáronse un total de 9 campamentos nos que participan uns 408 rapazas e rapaces. Trátase de ofrecer unha oferta formativa de desenvolvemento persoal concibida para, de xeito progresivo, dotar ás crianzas e ás mozas e mozos das ferramentas precisas para lograr a autonomía e a independencia, ao tempo que se promove a cooperación e o respecto, ademais dun estilo de vida saudable ligado ao medio natural, ao deporte e á cultura.

Do 28 de agosto ao 2 de setembro un grupo de 34 rapaces e rapazas estarán 6 días na granxa escola Kiriko, que se atopa no concello pontevedrés de Fornelos de Montes. Durante a súa estadía participarán en actividades de granxa baseadas no contacto directo cos animais da granxa; actividades de bosque (xogos de educación ambiental, obradoiros de reciclaxe ou con elementos do bosque, etc); así como actividades complementarias (actividades de carácter lúdico, dinámicas de colaboración, veladas de animación: xogos nocturnos e festas, xincanas, piscina e xogos acuáticos).

O centro conta cun equipo de monitores-educadores conformado por profesionais do campo do ocio, deportes, pedagogos e educadores que se esforzan por transmitir valores de respecto cara o entorno natural, a través dun coñecemento máis fondo de este e do goce de todo o que lles aporta. Así mesmo, promoven a colaboración entre os nenos e nenas nos campamentos, o xogo limpo, o afán de superación persoal e a tolerancia para unha mellor convivencia. Co fin de servir como nexo de unión entre os/as nenos/as e a granxa escola Kiriko, e tamén como referencia para os pais/nais, asisten ao campamento dous monitores do Concello de Ames.

Os pais/nais e familiares poderán chamar aos rapaces e rapazas para falar con eles todos os días, en horario de 15.00 a 16.00 horas, ao número de teléfono 986 76 86 00 (existen 3 liñas), aínda así dende o Concello e a propia Granxa escola recomendan que non é conveniente chamalos diariamente. Premendo na ligazón que está ao pé desta nova poderás obter un documento PDF con información de interese sobre o campamento na granxa escola Kiriko.

Participan uns 408 rapazas e rapaces
O Concello de Ames organiza para todos os veráns un programa de campamentos municipais. Este ano estas actividades comezaron o pasado 25 de xuño e realizaranse ata o 2 de setembro. En total, dito programa inclúe a realización de 9 campamentos diferentes ao do longo do verán. Sete destes campamentos son organizados pola Aula da Natureza e dous pola OMIX.

Coa súa organización, búscase ofrecer unha oferta formativa de desenvolvemento persoal concibida para, de xeito progresivo, dotar ás crianzas e ás mozas e mozos das ferramentas precisas para lograr a autonomía e a independencia, ao tempo que se promove a cooperación e o respecto, ademais dun estilo de vida saudable ligado ao medio natural, ao deporte e á cultura. Nestes nove campamentos participan uns 408 rapazas e rapaces.

Imaxe da saída cara a granxa escola Kiriko