O sorteo de libros que leva a cabo a Biblioteca Municipal en cinco librarías de Ames están tendo unha gran acollida

Sábado, 17 de abril de 2021

1.300 papeletas repartiron as bibliotecas municipais de Ames entre cinco librarías de Milladoiro e Bertamiráns para que os seus clientes opten a participar nun sorteo de 40 premios de 25 euros que poderán trocar por libros. A actividade está tendo unha gran acollida entre a veciñanza amesá e valorase moi positivamente por parte dos libreiros/as. O sorteo, que da continuidade ao xa celebrado no Nadal, forma parte do conxunto de accións que as bibliotecas de Ames están levando a cabo este mes de abril para celebrar o “Mes do libro en Ames” e que inclúen obradoiros, presentacións e un concurso de debuxo.

O sorteo de libros continúa a iniciativa comezada no Nadal e que tamén tivo unha moi boa aceptación entre os veciños e veciñas de Ames. A concellaría de Cultura, a través das Bibliotecas de Ames, realiza este sorteo na procura de varios obxectivos, tal e como nos conta a concelleira, Natividade González: “Queremos axudar ás librarías incentivando a venda de libros; tamén queremos atraer novos públicos e xente doutras localidades ao comercio de Ames; e non podemos esquecer o obxectivo principal das bibliotecas que é o fomento da lectura”. A concelleira engade asemade a boa acollida que está tendo o sorteo entre a clientela e os/as profesionais do libro de Ames: “Algúns libreiros pedíronnos máis bonos porque xa esgotaran os que lles entregaramos e todos manifestaron que notaran nas súas vendas a influencia da iniciativa”.

Nesta ocasión participan na acción 5 establecementos: 3 en Bertamiráns (Libraría Lenda, Libraría Máinomen e ibraría Huargo Artis) e 2 no Milladoiro (Libraría-Papelería O Tinteiro e Libraría-Papelería Nenos e Nais). O sorteo desenvolverase en cada unha das librerías que entregará 8 premios.

Repartíronse 1.300 papeletas entre os 5 establecementos participantes. Incrementouse o número de papeletas respecto ao Nadal no que se repartiran 1.000. Hai que ter en conta que desta vez o período de participación é maior xa que se poden conseguir papeletas polas compras de libros realizadas entre o 1 e o 24 de abril.

O premio é único e só pode entregarse un premio por persoa. O sorteo realizarase por librarías e en cada unha entregaranse 8 premios, As persoas premiadas poderán trocar o premio de 25 euros por libros na libraría que lle corresponda.

Este período do sorteo en Abril coincide co cambio de trimestre escolar e coas recomendacións de novas lecturas. É así que moitos clientes aproveitan o sorteo para poder comprar esas lecturas escolares aproveitándose da posibilidade de poder resultar agraciados ou agraciadas con un dos 40 premios de 25€ en libros que están en xogo.

El Correo Gallego: "Leer tiene premio: sorteo de bonos en cinco librerías"

cartel sorteo de libros

• cartaz sorteo bibliotecas
  • imaxe sorteo en librarías