O prazo de inscrición e renovación de praza das Escolas Culturais permanecerá aberto do 9 ao 13 de setembro

Martes, 03 de setembro de 2019

A próxima semana abre o prazo de inscrición nas Escolas Culturais para o curso 2019/2020. A matrícula permanecerá aberta do 9 ao 13 de setembro. O proceso de inscrición e renovación de praza pódese realizar tanto de xeito presencial como telemático. Este ano creáronse novos grupos de baile moderno, arte miúda e de teatro infantil e xogo dramático. As clases comezarán a semana do luns 1 de outubro e rematarán o 31 de maio de 2020. As persoas interesadas poderán solicitar máis información chamando aos números de teléfono 981 535 940 – 662 377 444 ou enviando un correo ao enderezo de correo electrónico cultura@concellodeames.gal.

As Escolas Culturais municipais continuarán durante o curso 2019/2020. Organizadas pola Concellaría de Cultura, as Escolas Culturais ofrecen actividades para crianzas e para persoas maiores de 16 anos, tanto na Casa da Cultura do Milladoiro como na de Bertamiráns. O prezo das actividades é de 40 euros para menores de 18 anos e de 50€ para maiores de idade. No caso de familias que inscriban unha segunda persoa menor de 18 anos, o prezo é de 20 euros. O prezo diminúe a 10 euros para terceiras e demais persoas. Para participar nos cursos é preciso estar empadroada ou empadroado en Ames. Só poderán acceder ás Escolas Culturais persoas non empadroadas se quedasen prazas libres unha vez rematado o prazo de inscrición.

No tocante aos cursos, as Escolas Culturais ofrecen clases de baile (baile de salón e baile moderno), de teatro (teatro infantil e xogo dramático; e o grupo municipal de teatro) e de artes plásticas (arte miúda e manualidades). Como novidade, no vindeiro curso, as Escolas Culturais contarán cun novo grupo de baile moderno no Milladoiro, para rapaces e rapazas a partir dos 6 anos. Tamén se crearon dous novos grupos de arte miúda para rapaces e rapazas de 10 a 13 anos, un en Bertamiráns e outro no Milladoiro. Ademais, creáronse dous novos grupos de teatro infantil e xogo dramático para rapaces e rapazas que teñan a partir 11 anos, un en Bertamiráns e outro no Milladoiro.

Dentro da Escola Cultural de artes plásticas ofértanse 105 prazas; na Escola de baile hai 75 prazas; e na Escola de teatro existen outras 105 prazas. En total, ofértanse 285 prazas, aínda non todas elas están dispoñibles xa que moitos dos usuarios/as que participaron no curso anterior teñen a posibilidade de renovar a súa praza. Para formar grupo en calquera das actividades será preciso que se cubran como mínimo a metade do número de prazas ofertadas por cada modalidade e grupo.

Tramitación das inscricións e da renovación de praza
A inscrición e renovación de praza poderase facer de xeito telemático enviando un correo electrónico ao enderezo cultura@concellodemaes.gal. Unha vez tramitada a inscrición telemática, deberase solicitar a autoliquidación do prezo público nas oficinas de Recadación, no correo electrónico ames@canaltributos.com ou obtela directamente na Oficina Virtual Tributaria. O prazo para facer o pagamento remata o 13 de setembro. As oficinas de recadación atópanse en Bertamiráns na praza da Horta de Abaixo, número 6; e no Milladoiro están situadas na rúa Viorneira, núm. 6.

A inscrición e renovación de praza tamén se poderá realizar presencialmente na Casa da Cultura do Milladoiro ou no Pazo da Peregrina de Bertamiráns, do 9 ao 13 de setembro, en horario de 09.00h a 14.00 horas. Preme aquí para descargar o PDF co folleto informativo das escolas Culturais 2019/2020.

Criterios de adxudicación das prazas
Terán preferencia as persoas inscritas no curso pasado que cumprimenten e abonen correctamente a inscrición e en prazo. Non se permite a inscrición en máis dun grupo da mesma actividade.  As prazas que non sexan cubertas polas persoas inscritas no curso anterior, adxudicaranse por sorteo público que se celebrará o luns, 16 de setembro, ás 12:00 horas, na Casa da Cultura do Milladoiro. As listaxes das persoas admitidas faranse públicas ese mesmo luns, a partir das 14:00 horas. Poderán consultarse nos taboleiros da Casa da Cultura do Milladoiro e no Pazo da Peregrina en Bertamiráns.

As persoas que por sorteo obtiveran praza deberán solicitar a autoliquidación do prezo público nas oficinas de Recadación, no correo  electrónico ames@canaltributos.com ou obtela directamente na Oficina Virtual Tributaria e abonar as taxas ata o 20 de setembro. É requisito imprescindible estar empadroado no concello de Ames. Unha vez rematado este prazo se quedan prazas libres poderán optar os non empadroados.

• Imaxe do folleto informativo das Escolas Culturais 2019/2020