Lista provisional de admitidos e excluídos no proceso selectivo do programa "InserAmes-Brión 2014-2015"

Luns, 04 de agosto de 2014

[04-08-2014] O departamento de persoal do Concello de Ames fai público o decreto de aprobación da lista provisional de admitidos e excluídos do proceso selectivo para a provisión de dous/dúas técnicos/as medios de inserción laboral/prospección de empresas para o desenvolvemento das accións do programa integrado para o emprego "InserAmes-Brión VII 2014/2015". Todos os interesados/as deben saber que existe un prazo para posibles subsanacións de documentación que abrangue ata o día 9 de agosto. Premendo no enlace que está a túa dereita, baixo o apartado de descargas, poderás obter a devandita lista provisional de admitidos e excluídos.