Ames cítase co jazz este venres no Pazo da Peregrina de Bertamiráns

Mércores, 18 de setembro de 2019

Ames Jazz chega este venres, 20 de setembro, ao Pazo da Peregrina de Bertamiráns. Mónica de Nut e Virxilio da Silva, por unha banda, e Xacobe Martínez Antelo Trío, pola outra, serán os encargados de dar continuidade á aposta do Concello de Ames por este formato musical, que viviu o seu primeiro encontro en xuño do ano pasado. Ames Jazz comezará ás 22:30 horas e con entrada de balde. En caso de choiva, a actividade trasladarase ao auditorio da Casa da Cultura de Bertamiráns.

Mónica de Nut, acompañada polo guitarrista Virxilio da Silva, achegará á veciñanza o seu segundo disco que leva por título Dos fíos invisibles chegan as cores, onde afonda na súa proposta de infusionar a música clásica, o folk, o jazz e o blues. Nesta nova proposta musical atopamos música tradicional galega a través dos alalás, bo blues, e música clásica. Un traballo visceral, natural e directo que, a bo seguro, fará as delicias dos asistentes ao encontro.

Xacobe Martínez Antelo, logo de liderar varios proxectos en formato de trío, cuarteto e quinteto, como cos Monquillos, Martelo ou Sumrra, chega a Ames para presentar o seu cuarto traballo Capturas, con oito temas creados en tres meses e inspirados na realidade que nos rodea, e con títulos reivindicativos e actuais. Capturas é outro paso na carreira de Xacobe Martínez Antelo no que confirma que sabe buscar novos entornos ao seu jazz contemporáneo, sen deixar de lado a improvisación ou a fluidez.

Para a concelleira de Cultura, Natividade González, Ames Jazz supón “seguir apostando por un estilo musical moi presente no noso concello, como no caso de Xacobe Martínez, e gozar do bo jazz que se fai en Galicia. É unha música que non ten idade e que, a bo seguro, vai facer que moitas familias pasen unha noite extraordinaria con músicos de jazz de tanto renome no panorama musical actual”.

Ligazóns:

Lindeiros: "Xacobe Martínez Trío, Mónica de Nut e Virxilio da Silva no Ames Jazz"

Cartel do Encontro de jazz

• Cartel do Encontro de jazz