> Trouleando: "Hidrospeed" polo río Ulla

Sábado, 21 maio, 2022

A Concellaría de Mocidade propón neste mes de maio unha xornada de “hidrospeed” no río Ulla, unha actividade que consiste en descender por augas a bordo dunha táboa acuática flotante coa propulsión dunhas aletas. Será o próximo sábado 21 de maio, nas proximidades de Padrón, con dúas quendas de mañá e tarde dende Bertamiráns e o Milladoiro. As persoas interesadas poden inscribirse enviando esta ficha de inscrición cumprimentada ao enderezo electrónico omix@concellodeames.gal, entre o martes 10 e o venres 13 de maio. As prazas asignaranse por orde de chegada e están abertas á mocidade a partir dos 12 anos (nada no 2009).

Poderá participar nesta xornada a mocidade empadroada no concello de Ames a partir dos 12 anos (persoas nadas no 2009). Nesta ocasión, organizaranse dúas quendas, unha de mañá e outra de tarde, con servizo de autobús dende os dous núcleos principais do concello. Pola mañá, sairá dende o Pazo de Peregrina de Bertamiráns ás 10:00 horas, e volverá entre as 14:00 e as 14:30 horas. Despois, pola tarde, o servizo partirá da Casa da Cultura do Milladoiro ás 16:00 horas, e volverá de 20:00 a 20:30 horas.

Será preciso contar cun mínimo de 15 mozas e mozos para desenvolver a proposta. En caso contrario, o Concello de Ames poderá anular a actividade.

Para calquera dúbida, pódese contactar coa Oficina Municipal de Información Xuvenil, a OMIX, no correo electrónico omix@concellodeames.gal.