PLENO ORDINARIO DE OUTUBRO

20:30 h

ORDE DO DÍA:

A) PARA DAR CONTA:

Punto primeiro. Dar conta ao pleno da corporación dos decretos ditados pola Alcaldía dende a última sesión plenaria ordinaria.

B) PARA DELIBERACIÓN E ACORDO:

Punto segundo. Aprobación, se procede, de actas anteriores (sesión ordinaria do 29.09.2022).

Punto terceiro. Ratificación do Decreto da Alcaldía 2946/2022, de 20 de setembro, de aprobación do proxecto modificado de acondicionamento e mellora térmica de cuberta e fachadas da gardería municipal “O Bosque”.

Punto cuarto. Ratificación do Decreto da Alcaldía 3006/2022, de 26 de setembro, de aprobación do Proxecto completo da obra "melloras básicas das condicións térmicas e acústicas no pavillón polideportivo de Milladoiro”.

Punto quinto.Aprobación inicial da modificación puntual do Regulamento do funcionamento dos servizos de Comedores escolares, Bos días cole e Tardes divertidas do Concello de Ames.

Punto sexto.Aprobación inicial da modificación puntual do Regulamento do servizo da Escola de Verán do Concello de Ames.

Punto sétimo.Aprobación inicial da modificación puntual do Regulamento do funcionamento dos programas lúdicos do Concello de Ames.

Punto oitavo. Aprobación inicial da modificación da Ordenanza fiscal 2.3 reguladora do imposto sobre vehículos de tracción mecánica do Concello de Ames.

Punto noveno. Aprobación inicial da modificación da Ordenanza fiscal 2.1 reguladora do imposto sobre bens inmobles do Concello de Ames.

Punto décimo.Aprobación do recoñecemento extraxudicial de crédito 2/2022/P.

Punto décimo primeiro. Aprobación do incremento da cantidade global asignada no orzamento 2022 para gratificacións, horas extras e horas complementarias.

C) MOCIÓNS:

D) PARA CONTROL DO GOBERNO:

Punto décimo segundo. Rogos e preguntas.