> PLENO ORDINARIO 24 DE SETEMBRO DE 2020 ás 20.30 h.

Xoves, 24 setembro, 2020

A) PARA DAR CONTA:

1. Dar conta ao pleno da Corporación dos decretos ditados pola Alcaldía dende a última sesión plenaria ordinaria.

B) PARA DELIBERACIÓN E ACORDO:

3. Aprobación, se procede, de actas anteriores (acta da sesión ordinaria 03.09.2020).

4. Compromiso de afectación durante 10 anos do local adquirido para coworking.

5. Constitución e aprobación dos Estatutos da Asociación de Concellos da Ruta Rosaliana “As pegadas de Rosalia”.

6. Modificación da ordenanza nº 5 reguladora do prezo público pola prestación do servizo das escolas infantís municipais do Concello de Ames.

7.Segunda modificación das bases de execución do orzamento 2020 do Concello de Ames.

8. Proposta do concelleiro José Ramón Ouleo Erroz, para rexeitar o transfuguismo como practica de corrupción política que dinamita a estabilidade democrática das corporacións locais. (R.E. 12596/2020 de 11.09.2020)