>Obradoiro sobre Hellen Keller

Mércores, 24 abril, 2024
Ás 19:00 horas

O mércores 24 de abril, ás 19:00 horas, o Grupo Chévere impartirá na Casa da Cultura do Milladoiro un obradoiro para aqueles espectadores que queiran saber máis sobre a súa obra “Helen Keller, a muller marabilla?”. Para participar só hai que enviar un correo a cultura@concellodeames.gal indicando nome, apelidos e un teléfono. Ofértanse un máximo de 20 prazas que se adxudicarán por orde de inscrición. Este obradoiro enmárcase no programa de residencias artísticas do Concello de Ames.

Nesta actividade, as persoas asistentes poderán plantexar calquera pregunta relativa ao espectáculo, desde o proceso de creación ata as motivacións da obra. Terá unha duración aproximada de 75 minutos. Contarase cunha intérprete en LSE (lingua de signos española), polo que esta actividade será accesible para persoas xordas ou discapacidade auditiva. As inscricións están abertas desde o pasado 1 de abril. Para participar só hai que enviar un correo a cultura@concellodeames.gal indicando nome, apelidos e un teléfono. Ofértanse un máximo de 20 prazas que se adxudicarán por orde de inscrición.