>Obradoiro infantil: Decora o teu Nadal

Luns, 21 decembro, 2020
Ás 17.00 horas.

O programa “Animación á lectura” celebrará hoxe, luns 21 de decembro, un obradoiro infantil. Trátase da actividade "Decora o teu Nadal", dirixida a rapaces e rapazas de 9 a 12 anos. Terá lugar na biblioteca do Milladoiro ás 17.00 horas.

O Concello de Ames presentou a nova programación da iniciativa "Animación á lectura" para o último trimestre.

Hoxe, luns 21 de decembro, celebrarase o obradoiro "Decora o teu Nadal". Os nenos e nenas, de entre 9 e 12 anos, poderán disfrutar desta actividade na biblioteca do Milladoiro, a partir das 17.00 horas. Para este obradoiro ofertaranse 9 prazas.

O prazo de inscrición está aberto dende o día 7 ao 17 de decembro. Para asitir é imprescinidle anotarse previamente chamando aos números 981 884 829 (biblioteca de Bertamiráns) ou ao 981 530 807 (biblioteca do Milladoiro). Tamén se atenderá vía mail a través do enderezo biblioteca@concellodeames.gal.

A programación continuará durante o mes de decembro.