> Obradoiro “Aforra na túa factura da luz”

Sábado, 16 setembro, 2023
De 11.00 a 13.00 horas

A Asociación de Empresas Galegas de Software Libre (Agasol), xunto coa colaboración da Concellería de Benestar Social do Concello de Ames, comeza unha nova tempada na que organizará novas actividades de formación en novas tecnoloxías e outras cuestións de interese. A primeira actividade está prevista para este sábado, 16 de setembro, de 11.00 a 13.00 horas, no Milladoiro. Trátase dunha xornada que ten como obxectivo entender os conceptos que veñen na nosa factura da luz, así como explicar as claves para conseguir aforrar e pagar menos pola luz das nosas casas ou negocios. A inscrición pódese realizar premendo nesta ligazón.

Este sábado, 16 de setembro, comezan as actividades da Oficina de Voluntariado Informático de Sofware Libre e do Banco de Reciclaxe Electrónica de Ames, unha iniciativa impulsada po AGASOL, xunto coa colaboración da Concellería de Benestar Social do Concello de Ames. A oficina de Software Libre e banco de reciclaxe electrónica de Ames é un proxecto posto en marcha polo Concello de Ames e a Asociación de Empresas Galegas de Software Libre (Agasol).

A primeira actividade consistirá na realización do obradoiro “Aforra na túa factura da luz”. Trátase dunha xornada que ten como obxectivo entender os conceptos que veñen na nosa factura, así como explicar as claves para conseguir aforrar e pagar menos pola luz das nosas casas ou negocios. A inscrición pódese realizar premendo nesta ligazón. Esta actividade impartirase no local que está situado no antigo centro de saúde do Milladoiro, na rúa Agro do Medio, número 8.

Cómpre lembrar que a Oficina de Software Libre centra as súas actividades en divulgar as novas tecnoloxías en software libre entre os grupos sociais menos favorecidos. Para conseguilo, impártense cursos de formación e realízanse actividades de alfabetización dixital para aquelas persoas que o necesiten. Ademais, ofrécese axuda para resolver dúbidas relacionadas coa tecnoloxía e establécese como un punto de encontro onde aprender, compartir e construír.